کسب و کار اینترنتی خود را با هاستینگ آذرآنلاین آغاز کنید

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- با افزایش تب کسب و کارهای آنلاین، افراد زیادی وارد این حیطه شده اند و روز به روز به شمار این کاربران افزوده می گردد. این افراد برای راه اندازی کسب و کار خود به رسانه های متنوع و پرطرفداری احتیاج دارند که یکی از این رسانه ها وب سایت است. برای راه اندازی وب سایت احتیاج به خرید دامنه مدنظر خود و سپس یک هاستینگ مناسب دارید. در این مقاله قصد داریم تا درباره ویژگی های لازم برای خرید یک هاستینگ مناسب صحبت نموده و سپس به عنوان نمونه هاستینگ آذرآنلاین را با هم آنالیز کنیم. با ما همراه باشید.

کسب و کار اینترنتی خود را با هاستینگ آذرآنلاین آغاز کنید

نکاتی که برای خرید هاست باید به آن توجه کنید.

از آنجائیکه یک هاستینگ خوب تاثیرگذاری زیادی بر وب سایت شما دارد، از این رو انتخاب شرکت هاست با خدمات باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. یک هاست ناپایدار و نامناسب باعث ایجاد مشکلاتی در سرور شده و سپس باعث از دست رفتن مشتریان، کاهش رتبه سایت و کاهش درآمد شما می گردد.

قبل از خرید هاست، ابتدا می بایست مشخص کنید قصد استفاده از هاست لینوکس یا هاست ویندوز را دارید. میخواهید سرور مجازی تهیه کنید یا سرور اختصاصی؟

سرویس های میزبانی وب (هاست) انواع مختلفی دارند. هاست امکان استفاده بر روی سرور های لینوکس و ویندوز را داشته و از نظر کارایی ، هزینه ، و راحتی استفاده با یکدیگر تفاوت دارند. اگر وب سایت شما با زبان PHP برنامه نویسی شده باشد احتیاج به هاست لینوکس دارید و در صورت برنامه نویسی سایت با زبان ASP.net احتیاج به هاست ویندوز دارید. پس لازم است از نوع هاستی که می خواهید بهره ببرید مطلع باشید. مطابق با احتیاج کسب و کار و حوزه فعالیت خود آن را انتخاب کنید. این کار احتیاج به تحقیقات دارد. شرکت های زیادی خدمات هاستینگ را ارائه می دهند. برای انتخاب مطمئن باشید بهترین آن ها را انتخاب می کنید. زیرا همانطور که در بالا گفته شد، هاستینگ بسیار با اهمیت است. در ادامه قصد داریم تا 8 ویژگی یک هاستینگ مناسب را با هم مرور کنیم. نمونه مورد آنالیز در این مقاله، شرکت آذرآنلاین است. آذرآنلاین نزدیک به یک دهه در زمینه خدمات سرویس های اینترنتی سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاستینگ لینوکس، هاستینگ ویندوز تجربه ارائه خدمت داشته. همچنین این شرکت دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است. با ما همراه باشید. در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال، کامنت کنید.

8 ویژگی مهم یک هاستینگ خوب

  1. سرعت بالا: معمولا کاربران به سرعت سایت و لود شدن آن اهمیت زیادی می دهند و درصورتی که سایت شما سرعت پایینی داشته باشد، کاربرانتان به سرعت سایت شما را ترک می نمایند و در جریان درآمدی شما اشکال ایجاد گردد. از این رو در انتخاب هاستینگ مناسب بسیار دقت کنید. هاست های ارائه شده توسط شرکت آذرآنلاین دارای سرعت بسیار بالایی هستند.
  2. منابع سرور مناسب: از آنجائیکه هاست سروری همواره روشن بوده و به صورت 24 ساعته به اینترنت متصل است، می بایست منابع مشخص و مشخص شده ای از RAM و CPU سرور را در اختیار خود داشته باشد. از این رو بهتر است که از همان ابتدای کار از شرکتی هاست تهیه کنید که منابع مشخصی از RAM و CPU را برای پکیج هاست در نظر گرفت.
  3. امنیت بالای هاست: به همان اندازه که فضا آنلاین گسترده است، عدم امنیت نیز در این فضا بسیار بالا است. از این رو داشتن امنیت یک فاکتور بسیار مهم است تا اطلاعات و داده های شما را در برابر عوامل خطرزا محافظت کند. این عامل را بسیار جدی گرفته و هنگام خرید هاست به آن دقت کنید.
  4. بکاپ گیری های منظم: بسیاری از شرکت ­های هاست، به صورت منظم و اتوماتیک، از اطلاعات و داده های تان نسخه پشتیبان تهیه نموده و در صورت احتیاج در اختیار شما قرار می­ دهند. از این رو دیگر نگران بازگردانی اطلاعات قبلی خود نخواهید بود. ممکن است خدمات با کیفیت و مناسب توسط همه شرکت­ها ارایه نگردد. از این رو برای انتخاب یک هاست مناسب، پاسخ سؤالاتی مانند سوالات ذیل را توسط شرکت ارائه دهنده هاست، به درستی دریافت کنید.
  • دریافت بک آپ در چه فواصل زمانی انجام می گردد؟
  • از چه مواردی پشتیبان تهیه می گردد؟ فایل ها یا دیتابیس و یا هردو (بک آپ کامل)؟
  • آیا امکان تهیه بک آپ به وسیله کنترل پنل وجود دارد؟
  • آیا خودتان امکان بازگردانی اطلاعات را دارید یا اینکه حتماً باید از پشتیبانی هاست یاری بگیرید؟
  1. داشتن رابط گرافیکی (کنترپنل) آسان: کنترل پنل هاست مرکز یا مغز هاستینگ شما است. از این رو داشتن کنترل پنل مناسب، جامع و کاربرپسند اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو قبل از انتخاب هاست، به نوع کنترل پنل ارائه شده در سیستم هاستینگ دقت نموده و توجه کنید که همه قابلیت های مورد احتیاج شما را داشته باشد.
  2. مانیتورینگ و پشتیبانی 24ساعته: از آنجائیکه سرویس آنلاین 24 ساعته می بایست در دسترس باشد وجود پشتیبانی سریع و به موقع در 7روز هفته بصورت 24 ساعته، با تیم فنی مسلط و باتجربه بسیار لازم است و حتما باید به آن توجه کنید. برای اطلاع از پشتیبانی مناسب شرکت های ارائه دهنده هاست، می توانید از نظرات دیگران بهره ببرید و مطمئن شوید آیا این شرکت به خوبی این خدمات را ارائه می دهد یا خیر.
  3. داشتن فضای ذخیره سازی، قیمت مناسب، دوره های متنوع خرید: هنگام خرید سیستم هاستینگ علاوه بر قیمت مناسب، می بایست به این نکته توجه کنید فضای ذخیره سازی ایمن و مناسبی نیز دراختیار شما قراره داده می گردد. همچنین دوره های خرید و تمدید متنوعی داشته باشد.
  4. شناخته شده بودن شرکت هاستینگ:این مورد ازجمله مهم ترین مواردی است که در هنگام انتخاب هاست باید به آن توجه داشته باشید. طبیعتاً برای آنالیز نظرات مشتریان فعلی نباید فقط به نظرات مثبت موجود در وب سایت شرکت هاست اکتفا کنید، بلکه باید خلاقیت به خرج بدهید، فعال باشید و مثلاً با مراجعه به فروم های مخصوص هاستینگ یا شبکه های اجتماعی و آنالیز نظرات کاربران از کیفیت خدمات و پشتیبانی هاست موردنظر اطمینان پیدا کنید.

مطالعه موردی

آذرآنلاین ارائه دهنده هاست لینوکس، با استفاده از قدرتمندترین سرورها در دیتاسنترهای معتبر با سیستم عامل Cloud Linux به همراه پنل cPanel و Directadmin است. استفاده از هاردهای SSD برای ذخیره سازی ، بک آپ روزانه ، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بعضی از ویژگی های سرویس هاست لینوکس آذرآنلاین است. همچنین آذرآنلاین هاست ویندوز خود را بر روی مدرن ترین و قدرتمند ترین سرورها به همراه ویندوز سرور 2016 و 2012R2 راه اندازی نموده و در کنار آن از پنل پلسک برای دسترسی آسان و امن تر استفاده می نماید. بک آپ روزانه، استفاده از هاردهای SSD و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از ویژگی های سرویس هاست ویندوز آذرآنلاین بشمار می آید. از دیگر ویژگی های سرویس هاستینگ آذرآنلاین عبارتند از:

  • منابع اختصاصی
  • راه اندازی سریع و تحویل آنی
  • ارائه لوکیشن های متفاوت به انتخاب کاربر
  • حق دسترسی کامل به سیستم عامل
  • پورت 1 گیگابیت اینترنت
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13974

به "کسب و کار اینترنتی خود را با هاستینگ آذرآنلاین آغاز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب و کار اینترنتی خود را با هاستینگ آذرآنلاین آغاز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید