کشتی کروز آئورا؛ جاذبه تاریخی و کمتر آشنای سن پترزبورگ، عکس

به گزارش سهندبلاگ، کشتی کروز آئورا یک کشتی جنگی معروف در سن پترزبورگ است که هر فردی از کشورهای شوروی سابق آن را می شناسد و با سرود معروف و نقش مهم کشتی آئورا در طول انقلاب روسیه آشنایی دارد. حال، پس از تمام پستی ها و بلندی های تاریخی و دوره بازسازی امکان بازدید از کشتی کروز آئورا در سن پترزبورگ به عنوان یک موزه وجود دارد.

کشتی کروز آئورا؛ جاذبه تاریخی و کمتر آشنای سن پترزبورگ، عکس

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بیشتر گردشگرانی که بلیط هواپیما سن پترزبورگ را خریداری می نمایند، بیشتر با جاذبه های تاریخی سن پترزبورگ نظیر قصرها و باغ های مجلل آشنا هستند و از وجود موزه کشتی آئورا حتی خبر هم ندارد. به همین دلیل، کسانی که علاقه زیادی به تاریخ روسیه و سن پترزبورگ دارند، بازدید از کشتی کروز آئورا می تواند بسیار مفید و جالب باشد.

تاریخچه کشتی کروز آئورا

کشتی کروز آئورا در سال 1897 در کارخانه کشتی سازی New Admiralty ساخته شد. امپراتور نیکلاس دوم روسیه شخصا نام الهه سحر رومی را روی کشتی نهاد. این رزم ناو در سال 1900 آماده شد و سپس به زودی خاور دور ارسال شد. جایی که کشتی کروز آئورا در جنگ روسیه و ژاپن (1905 -1904) در نبرد تنگه تسوشیما ش شرکت کرد. سپس، پس از بازگشت به دریای بالتیک ، کشتی کروز آئورا به عنوان یک کشتی آموزشی مورد استفاده نهاده شد. کشتی کروز آئورا در جنگ جهانی اول نیز نقش بسیار فعالی داشته است.

همه چیز از 27 فوریه (تقویم جولیان) با قیامی که در آن کاپیتان کشته شد، آغاز شد و فرمانده به شدت زخمی شده بود. هنگامی که اعضای خدمه اطلاع یافتند که انقلاب دموکراتیک بورژوا در ماه فوریه (تقویم جولیان: 23 فوریه - 3 مارس) در حال وقوع است، یک پرچم قرمز در کشتی کروز آئورا برافراشتند و بعضی از آنها به سایر شهرها پیوستند و به ساحل رسیدند.

بعداً ، در اکتبر همان سال ، شلیک معین نماینده ای که آغاز انقلاب سوسیالیستی بزرگ اکتبر را اعلام می کرد، به سمت کشتی کروز آئورا پرتاب شد. این نشانه ای بود برای آغاز حمله به کاخ زمستانی در سن پترزبورگ (آن موقع پتروگراد نامیده می شد)، مقر دولت موقت ، که اکنون میزبان موزه ارمیتاژ است. این لحظه در تاریخ ثبت شد و به همین دلیل است که کشتی کروز آئورا برای بسیاری از نسل ها شناخته شده است.

تاریخچه اخیر کشتی کروز آئورا

بعدها، کشتی کروز آئورا به عنوان کشتی جنگی در طول جنگ بزرگ میهنی (1641 -1945) مورد استفاده نهاده شد. پس از جنگ، کشتی کروز آئورا مورد بازسازی نهاده شد و به پایگاهی برای آموزش دانش آموزان مدرسه دریایی ناخیموف تبدیل شد. در سال 1950 ، بعضی از سربازانی که در جنگ حضور داشتند تصمیم گرفتند موزه ای را در خود کشتی کروز آئورا ایجاد نمایند. از سال 1961 که کشتی کروز آئورا به موزه نیروی دریایی تبدیل شد، دیگر به عنوان مرکز آموزش فعالیت نکرد. یک بازسازی بزرگ دیگر در دهه 1980 انجام شد. به طور خاص، تمام اتاق های داخلی دوباره برنامه ریزی شده و بعضی از تجهیزات مطابق با استانداردهای مدرن بازسازی و نوسازی شدند.

چگونه به کشتی کروز آئورا برویم

اگر می خواهید پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به سن پترزبورگ از موزه کشتی کروز آئورا بازدید کنید، در نظر داشته باشید که در نزدیکی این موزه ایستگاه مترو وجود ندارد. بنابراین، برای دسترسی به آن باید پیاده روی طولانی انجام دهید. پیشنهاد ما این است در بازدید از قلعه پیتر و پاول به بازدید از کشتی کروز آئورا بروید. زیرا که هردو در ساحل نوا واقع شده اند و یک جهت شامل تعدادی پله بینشان وجود دارد. موزه کشتی کروز آئورا همه روزه غیر از روزهای دو شنبه و سه شنبه قابل بازدید است.

در نزدیکی کشتی کروز آئورا چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟

قلعه پیتر و پاول: 1.2 کیلومتر

موزه تاریخی و نظامی: 1.7 کیلومتر

باغ تابستانی: 1.8 کیلومتر

کلیسای ناجی در خون: 2.3 کیلومتر

میدان کاخ: 2.7 کیلومتر

موزه آرمیتاژ: 3 کیلومتر

تئاتر میخائیلوفسکی: 3.2 کیلومتر

کاخ ماربل: 3.2 کیلومتر

کلیسای جامع سنت ایزاک: 3.8 کیلومتر

در نزدیکی کشتی کروز آئورا چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟

هتل Artbox فاصله: 1.4 کیلومتر

هتل The Faces Kaleidoscope فاصله: 2.2 کیلومتر

هتل The Kempf فاصله: 2.6 کیلومتر

هتل WYNWOOD Hotel فاصله: 4.4 کیلومتر

هتل Angleterre Hotel فاصله: 4.7 کیلومتر

در نزدیکی کشتی کروز آئورا چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟

رستوران Volga-Volga فاصله: 700 متر

رستوران Pryanosti I Radosti فاصله: 1.3 کیلومتر

رستوران Evraziya فاصله: 1.4 کیلومتر

رستوران Burger King فاصله: 1.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13100

به "کشتی کروز آئورا؛ جاذبه تاریخی و کمتر آشنای سن پترزبورگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز آئورا؛ جاذبه تاریخی و کمتر آشنای سن پترزبورگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید