یقه اسکی لباس روز های سرد آقایان

به گزارش سهندبلاگ، یقه اسکی، لباسی است که هر مردی باید حداقل یکی از آن ها را در کمد خودش داشته باشد. لباسی گرم و جذاب، با تنوعی بالا که می توان نوع فیت آن را انتخاب کرد یا اورسایز و گشاد.

یقه اسکی لباس روز های سرد آقایان

یقه اسکی همیشه انتخابی جذاب و شیک برای آقایان بوده؛ از دهه 70میلادی که ترند زمان خودش بوده گرفته تا اکنون که همچنان لباسی کلاسیک و درعین حال مدرن محسوب می شود. نکته مهم اینجاست که بدانید چگونه از آن استفاده کنید. این لباس هم با پوشش کژوآل همخوانی دارد، هم با پوشش های کاری و اسمارت کژوآل؛ به شرط اینکه لباس های همراهش درست انتخاب شوند. با خبرنگاران همراه باشید.

ژاکت بافتنی برروی یقه اسکی

آیا می توان چند لایه لباس همجنس را روی هم پوشید؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید و جواب آن بله است؛ به شرطی که انتخاب های اشتباهی نداشته باشید.

دو لایه لباس بافتنی پوشیدن روی هم، نه تنها استایلی قابل قبول را تشکیل می دهد، بلکه ما انجام این کار را به شما توصیه می کنیم. این نوع لباس پوشیدن، هم شما را در روزهای سرد سال، حسابی گرم نگاه می دارد و هم اگر لباس هایی با ضخامت و بافت های متفاوت بپوشید، به استایلتان عمق می دهد.

استایل مینیمالیسم

این نوع لباس پوشیدن، در کشورهای حوزه اسکاندیناوی بسیار رایج است؛ به خصوص در محل کار. وقتی که استایل در مینیمال ترین حالت ممکن قرار می گیرد، یقه اسکی حسابی به چشم می آید. در این استایل می توان از لباس یقه گرد هم استفاده کرد، اما هیچوقت به جذابی پوشیدن یقه اسکی نخواهد شد.

کت تک

وقتی که قصد دارید استایلی اسمارت کژوآل داشته باشید، اضافه کردن یک کت تک به یقه اسکی بهترین گزینه است. مهمترین بخش این نوع استایل، رنگ آن است. رنگ های پاییزی همیشه در طول ماه های سرد سال بهترین انتخاب ها هستند.

کت بامبر

کت بامبر یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای کسانی است که طرفدار استایل کژوآل و درعین حال خاص هستند، اما ست کردن آن با بلوز یقه گرد بافتنی مناسب نیست و بهترین همراه آن، یقه اسکی محسوب می شود. این استایل، بهترین پوشش برای روزهای آخر هفته است؛ استایلی راحتی که شلوغ و درهم و برهم به نظر نمی رسد.

کت و شلوار

هیچ چیز در استایل یک مرد جذاب تر از این نیست که یقه اسکی را به جای پیراهن فیت زیر کت وشلوار بپوشد. این نوع پوشش، بسیار مناسب فصل پاییز و زمستان است و به استایل شخصیت می دهد.

کت چرم

کت چرم و یقه اسکی بسیار به یکدیگر می آیند. استایلی راک اند رولی، جذاب و فرانسوی. این دو لباس به تنهایی به اندازه کافی جذاب هستند، اما وقتی که آن ها را باهم بپوشید، چندین برابر به جذابیتتان افزوده می شود. کت کلاسیک بایکر یا کت خلبانی یقه دار کرکی از معروف ترین انواع این کت ها هستند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی شلوار جین مشکی مردانه را چگونه بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11419

به "یقه اسکی لباس روز های سرد آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یقه اسکی لباس روز های سرد آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید