10 نوامبر: تاریخ همایش بعدی اپل - معرفی اولین لپ تاپ مک با پردازنده سیلیکون و مبتنی بر معماری ARM

به گزارش سهندبلاگ، برای سومین رویداد اپل در فصل پائیز آماده باشید. اپل به طور رسمی بیان کرد روز سه شنبه آینده، 10 نوامبر ساعت 10:00 به وقت محلی در پردیس اپل پارک کوپرتینو کالیفرنیا رویداد One More Thing برگزار می گردد.

10 نوامبر: تاریخ همایش بعدی اپل - معرفی اولین لپ تاپ مک با پردازنده سیلیکون و مبتنی بر معماری ARM

پس از برگزاری رویدادهای ماه سپتامبر و اکتبر اپل که در آن ساعت هوشمند و آیفون های جدید معرفی شدند؛ در سومین رویداد این شرکت باز هم شاهد رونمایی از محصولات سخت افزاری خواهیم بود؛ دستگاه هایی که امیدوار بودیم در مراسم های قبلی معرفی شوند ولی این طور نشد.

اپل تا کنون چهارمین نسل آیپد ایر، هشتمین نسل آیپد، اپل واچ سری 6 و آیفون های 12 را معرفی نموده است. پس، چه محصولاتی برای رویداد 10 نوامبر باقی ماندند؟ گفته می شود اولین مک سیلیکون اپل، مهم ترین محصول مراسم One More Thing است.

اپل سیلیکون مک

قبلا اپل وعده نموده بود اولین Silicon Mac را با پردازنده ARM پیش از انتها سال 2020 معرفی کند. احتمالا این لپ تاپ در رویداد نوامبر معرفی می شود.

اولین اخبار پیرامون تراشه Apple Silicon به ماه ژوئن برمی شود. پردازنده های Apple Silicon مشابه پردازنده های سری A هستند که در گوشی های آیفون و تبلت های آیپد استفاده می شوند. این تراشه ها توسط خود اپل طراحی شده و در کارخانه TSMC فراوری می شوند.

تراشه های Apple Silicon از نظر کارایی بهبودهایی دارند و نوید یک دستگاه مک کارآمدتر و بهینه تر با عمیق ترین ادغام سخت افزاری و نرم افزاری را می دهند. این سازگاری بالا امکان اجرای اپلیکیشن های یونیورسال روی همه دستگاه های اپل را فراهم می نماید.

شایعات زیادی درباره اولین لپ تاپ مک با پردازنده آرم منتشر شده است ولی هنوز مطمئن نیستیم مک ها اولین دستگاه هایی هستند که از پردازنده های Silicon اپل سود می برند.

شنیده های زیادی هم درباره دستگاه هایی مانند MacBook Air و یک مک بوک 12 اینجی بازطراحی شده وجود دارد. همین طور، شاید اپل خط فراوری مک بوک های ارزان قیمت را افتتاح کند. شایعات دیگر می گویند اپل در رویداد 10 نوامبر از یک مک بوک 14 اینچی یا آی مک 24 اینچی رونمایی می نماید.

این رویداد به احتمال زیاد برای معرفی اولین لپ تاپ مک مبتنی بر پردازنده های سیلیکون آرم برگزار می شود ولی در حاشیه آن شاهد رونمایی از چندین دستگاه دیگر هستیم.

ایرپادز استودیو

اپل در حال توسعه هدفون های روی گوشی رده بالایی است. این هدفون های بی سیم بخشی از خانواده ایرپادز بوده و جایگزینی برای ایرپادز و ایرپادز پرو اولیه هستند.

شایعات می گویند اپل AirPods Studio را با قیمت 349 دلار و فناوری نویز کنسلینگ عرضه می نماید. البته، باید انتظار یک طراحی جدید از اپل هم باشیم.

در ابتدا، همه شایعات می گفتند که هدفون ایرپادز استودیو در اواخر سال جاری معرفی می شود ولی اخیرا بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد مشکلاتی در توسعه این محصول وجود دارد و شاید به سال جاری نرسد.

ایرتگ

مدت ها است همه منتظر AirTags اپل هستند. ایرتگ ها به نوعی ردیاب های بلوتوثی اپل محسوب می شوند که می توانند به کیف پول، کلیدها و هر چیز دیگری بچسبند و بعد به وسیله اپلیکیشن Find My این شرکت روی محصولاتی مانند آیفون و آیپد و مک ردگیری شوند.

آیا پایان در ماه نوامبر شاهد معرفی ایرتگ ها خواهیم بود؟

منبع

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11089

به "10 نوامبر: تاریخ همایش بعدی اپل - معرفی اولین لپ تاپ مک با پردازنده سیلیکون و مبتنی بر معماری ARM" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نوامبر: تاریخ همایش بعدی اپل - معرفی اولین لپ تاپ مک با پردازنده سیلیکون و مبتنی بر معماری ARM"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید