ZTE Axon 20 با اولین دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می گردد

به گزارش سهندبلاگ، در حال حاضر چندین شرکت مشغول توسعه فناوری دوربین زیر نمایشگر هستند. گفته می گردد در سال 2021 چندین گوشی مبتنی بر این تکنولوژی روانه بازار خواهند شد. حالا در این میان، ZTE اعلام نموده که به زودی اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر را روانه بازار می نماید. طبق شواهد موجود، گوشی ZTE Axon 20 5G اولین گوشی مجهز به این قابلیت خواهد بود.

ZTE Axon 20 با اولین دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می گردد

رییس بخش موبایل ZTE در شبکه اجتماعی Weibo اعلام نموده که این شرکت به زودی یک گوشی مجهز به قابلیت دوربین زیر نمایشگر را به دست کاربران می رساند. البته این مقام ارشد به نام گوشی یا تاریخ معرفی آن اشاره ای ننموده است. با این حال طبق ادعای یکی از افشاگران مشهور چینی، گوشی ZTE Axon 20 5G از این قابلیت بهره می برد.

این افشاگر در همین زمینه یک تصویر از مجوز صادر شده از طرف کمیسیون مقررات رادیویی چین (SRRC) منتشر نموده که در آن شماره مدل ZTE A2021 ثبت شده است؛بنابراین می توانیم انتظار معرفی گوشی جدید متعلق به سری Axon را داشته باشیم. باید خاطر نشان کنیم گوشی ZTE Axon 10 Pro 5G که مدتی قبل معرفی گشت از شماره مدل A2020 بهره می برد. در هر صورت در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص ویژگی های Axon 20 منتشر نشده است.

در خصوص خود دوربین زیر نمایشگر هم احتمالا ZTE از تکنولوژی شرکت چینی Visionox استفاده خواهد نمود. این شرکت ماه گذشته گفت که فراوری انبوه پنل های مختص این فناوری را شروع نموده و در آینده نزدیک گوشی های مجهز به آن به دست کاربران می رسند.

  • از نسل اول دوربین های زیر نمایشگر نباید انتظار زیادی داشته باشیم

منبع: Gizmo China

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9843

به "ZTE Axon 20 با اولین دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ZTE Axon 20 با اولین دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید