اروین کومان سرمربی جدید تیم ملی عمان

به گزارش سهندبلاگ، کومان به عنوان دستیار فیلیپ کوکو در ابتدای این فصل روی نیمکت فنرباغچه ترکیه نشست و بعد از برکناری کوکو به مدتی کوتاه نیز مربی موقت شد اما با انتخاب سرمربی ترک از این باشگاه جدا شد.

اروین کومان سرمربی جدید تیم ملی عمان

یک هلندی رفت، یک هلندی دیگر آمد

چهار سال بعد از همکاری با پیم وربیک و دگرگونی گسترده در ترکیب تیم ملی عمان،سلطان نشین های حاشیه خلیج فارس برای ادامه همکاری با این مربی مشهور هلندی به جمع بندی نرسیدند تا شکست مقابل ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا پایانی باشد بر دوران حضور وربیک در مسقط .

در شرایطی که بیشتر کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری خود هستند فدراسیون فوتبال عمان اظهار داشت با قطعی شدن جدایی وربیک، یکی از هموطن های صاحبنام او برای در دست دریافت سکان راهنمایی این تیم وارد مسقط شده تا بعد از مذاکرات نهایی و امضای قرارداد رسما فعالیت خود را شروع کند.

اروین کومان گزینه نهایی عمانی ها برای جانشینی وربیک اعلام شده تا از این پس او نظارت بر تیم ملی عمان را برعهده داشته باشد.کومان به عنوان دستیار فیلیپ کوکو در ابتدای این فصل روی نیمکت فنرباغچه ترکیه نشست و بعد از برکناری کوکو به مدتی کوتاه نیز مربی موقت شد اما با انتخاب سرمربی ترک برای این تیم محبوب استانبول از این باشگاه جدا شد تا این دفعه برای راهنمایی عمان سر از مسقط در آورد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 689

به "اروین کومان سرمربی جدید تیم ملی عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروین کومان سرمربی جدید تیم ملی عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید