آزادکاران مدعی زیر ذره بین کمیته فنی تیم ملی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از امروز به میزبانی گرگان شروع شد و قرار است طی آن مدعیان اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم به مصاف هم بروند. بعلاوه مدعیان اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم نیز فردا باید به روی تشک بروند تا در نهایت تکلیف نفرات برتر اوزان دهگانه تعیین گردد.

آزادکاران مدعی زیر ذره بین کمیته فنی تیم ملی

اما یکی از نکاتی که رقابت های قهرمان کشور سال جاری را مهم تر جلوه داده، بحث شروع چرخه انتخابی تیم ملی از همین مسابقات است که طبیعتاً مدعیان را با شور و انگیزه بیشتری راهی میدان می نماید.

بدین ترتیب مدعیان کسب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی چین و رقابت های جهانی صربستان از امروز باید نخستین گام را برای رسیدن به هدفشان بردارند.

ضمن اینکه پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی و بعلاوه محسن کاوه، بهروز کمک، مجید خدایی، مصطفی میرعمادیان و بهنام احسان پور به عنوان اعضای کمیته فنی بر مصاف آزادکاران نظارت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فقط 6 مدال آور رقابت های جهانی نروژ از حضور در این رقابت ها معاف هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16456

به "آزادکاران مدعی زیر ذره بین کمیته فنی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران مدعی زیر ذره بین کمیته فنی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید