آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر کوچی &ndash قسمت دوم

به گزارش سهندبلاگ، جاذبه های گردشگری شهر کوچی

همراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر کوچی آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا دیگر جاذبه های دیدنی شهر کوچی را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر کوچی &ndash قسمت دوم

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

8. ساحل قلعه کوچی

قلعه کوچی(Fort Kochi) که با نام کوچی قدیم یا کوچی غرب نیز شناخته می گردد، در جنوب غرب شهر کوچی واقع شده است. این منطقه بخشی از چندین ناحیه است که مرز آبی دارند و نزدیک ماتانچری واقع شده است. این مکان در زمان پیش از استعمار کرالا دهکده ماهیگیری کوچکی بوده است و متعلق به پادشاهی کوچی است.

شهر قلعه کوچی نام خود را از این قلعه گرفته است. این شهر به مدت 160 سال تحت سلطه پرتغالی ها بود تا اینکه هلندی ها در سال 1683 حکمرانی آن را به دست دریافتد.

تعدادی از بناهایی که پرتغالی ها بنا نموده بودند مخصوصا کلیساهای کاتولیک توسط هلندی ها ویران شد. این شهر به مدت 112 سال تحت سلطه هلندی ها بود.

خرید و رزرو آنلاین ارزانترین بلیط هواپیما دهلی

9. مارین درایو

مارین درایو(Marine Drive) تفرجگاهی در کوچی است که پاتوقی محبوب در میان مردم کوچی محسوب می گردد.

هیچ وسیله نقلیه ای حق عبور و مرور در این منطقه را ندارد. این منطقه همچنین مرکز خرید مهمی در کوچی است و تعدادی از مراکز خرید در این منطقه واقع شده اند. مارین درایو منطقه گردشگری مهمی در کرالا است و گردشگران از سراسر جهان به این ناحیه می آیند.

برجسته ترین ویژگی این منطقه، طلوع و غروب خورشید بر فراز دریاچه ومباناد است. همچنین دو پل به نام های پل رنگین کمان و پل تور ماهیگیری چینی بر فراز این دریاچه ساخته شده است.

رزرو بهترین هتل ها در دهلی در کمترین زمان

10. شهر و کنیسه جو

در کوچی، نباید فرصت بازدید از شهر و کنیسه جو(Jew Synagogue and Jew Town) را از دست بدهید. این دو منطقه شگفت انگیز، مناطقی شلوغ هستند.

این کنیسه در شهر قدیمی کوچی واقع شده است و با نام کنیسه پردیسی نیز شناخته می گردد. این بنا یکی از هفت کنیسه ای در این منطقه است که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

پادشاه کوچی این مکان را برای پرستش یهودی های منطقه ساخته است. چند نکته جالب در خصوص این کنیسه وجود دارد. بخشی که خانم ها در این کنیسه می نشینند از بخش آقایان جدا شده است. همچنین کسانی که برای دعا به این منطقه می آیند طبق قوانین هندوها، نصرانی ها و مسلمانان باید بدون کفش وارد کنیسه شوند.

11. کاخ بولگاتی

کاخ بولگاتی(Bolgatty Palace) توسط هلندی ها ساخته شد و در جزیره بولگاتی نزدیک کوچی واقع شده است. این کاخ در سال 1744 ساخته شد. کاخ بولگاتی یکی از قدیمی ترین بناهایی است که توسط هلندی ها و خارج از هلند ساخته شده است.

بنای این کاخ به عنوان کاخ فرماندار استفاده می شده است. با این حال در سال 1909 به انگلیسی ها اجاره داده شد. که پس از آن به عنوان اقامتگاه فرماندار بریتانیا مورد استفاده نهاده شد.

12. مرکز آموزش فیل های کوداناد

مرکز آموزش فیل های کودانادکوداناد(Kodanad Elephant Training Centre) دهکده ای زیبا در کنار رودخانه است و در نزدیکی کوچی واقع شده است. این دهکده در کنار رودخانه پریار(Periyar) و در فاصله 42 کیلومتری کوچی واقع شده است.

مرکز آموزش فیل های کوداناد آن را به یکی از مهمترین مکان ها برای بازدید در شهر کوچی تبدیل نموده است. در دهه 1950 کوداناد یکی از بزرگترین مراکز آموزش فیل بود.

با این حال در سال 1977، دولت هند دریافت فیل ها را ممنوع نمود. مرکز آموزش در حال حاضر به عنوان مرکز نجات فیل ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کوداناد در حال حاضر به عنوان مقصد اکوتوریسم توسط دولت هند حمایت می گردد.

13. آبشار آتیراپالی

آبشار آتیراپالی(Athirapally Falls) در رودخانه چالاکودی واقع شده است. این آبشار 24 متر طول دارد و به نیاگارای هند معروف است.

آبشار واژاچال به این آبشار بسیار نزدیک است. سرچشمه رودخانه چالاکودی از کوه های آنامودی است و حدود 145 متر طول دارد.

منطقه اطراف این آبشاز زیستگاه بسیاری از حیوانات است. حیواناتی مثل شیر، گوزن یالدار بزرگ آسیایی، گاومیش وحشی، پلنگ، ببر و فیل آسیایی در این منطقه زندگی می نمایند.

14. کلیسای سنت فرانسیس

کلیسای سنت فرانسیس(St Francis Church) قدیمی ترین کلیسای اروپایی در هند است. این کلیسا در سال 1503 توسط پرتغالی ها ساخته شد، اما بعد ها هلندی ها آن را خراب کردند و از نو ساختند.

این کلیسا اهمیت مذهبی و تاریخی دارد. کلیسای سنت فرانسیس شاهد خوبی بر استعمار کرالا توسط اروپایی ها است. جهانگرد پرتغالی واسکو دو گاما طی سومین سفری که به هند داشت در سال 1524 در کوچی جان خود را از دست داد.

در ابتدا او را در کلیسای سنت فرانسیس دفن کردند، اما پس از 14 سال بقایای جسد او را به لیسبون انتقال دادند. همچنین در سال 1920 آرامگاهی خالی به نشان یادبود از کشته شدگان جنگ جهانی اول در این کلیسا ساخته شد. کلیسای سنت فرانسیس یکی از مهمترین مکان هان برای بازدید در کوچی است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2863

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر کوچی &ndash قسمت دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر کوچی &ndash قسمت دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید