اختصاص 1500 میلیارد تومان برای نوسازی 10 هزار تاکسی

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت با همکاری شهرداری و دولت 10 هزار تاکسی تهران نوسازی می گردد.

اختصاص 1500 میلیارد تومان برای نوسازی 10 هزار تاکسی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سایت شهر، سید مناف هاشمی صبح شنبه -23 اسفند- در مراسم امضای تفاهم نامه بازسازی کامل 31 رام قطار مترو، طرح نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران و انعقاد قرارداد خرید 105 دستگاه واگن قطار مترو، گفت : با اعتبار 900 میلیارد تومانی شهرداری تهران و با یاری 600 میلیارد تومانی دولت، 10 هزار تاکسی در شهر تهران نوسازی می شوند.

هاشمی با بیان اینکه 40 هزار از 80 هزار تاکسی های شهر تهران کاملا فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، گفت: قرارداد ساخت 105 واگن مترو میان شرکت واگن سازی تهران و مجموعه مترو انعقاد شده است. حجم این قرارداد حدود 3هزار میلیارد تومان است که از منابع داخلی تامین خواهد شد.

او با ابراز امیدواری از اینکه واگن ملی به صورت انبوه در داخل کشور فراوری گردد، گفت: اوراق مشارکت سال 99 دچار مشکل شد از این رو درخواست یاری می کنیم زیرا تمام کوشش ها و فعالیت های مترو و شرکت اتوبوسرانی و واگن سازی به وسیله اوراق مشارکت اجرا شده است.

هاشمی اضافه نمود: اگر بتوانیم اوراق مشارکت سال 99 که حدود هزار میلیارد آن متعلق به مترو و 400 میلیارد آن متعلق به اتوبوسرانی است را دریافت کنیم می توانیم اقدامات متعددی را انجام دهیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام گفت: برای این دو ایستگاه جمعاً حدود 600 میلیارد تومان هزینه شده است که با توجه به شرایط سخت مالی برای دولت و شهرداری ها به نظر کار بزرگی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12928

به "اختصاص 1500 میلیارد تومان برای نوسازی 10 هزار تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 1500 میلیارد تومان برای نوسازی 10 هزار تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید