استقبال از اکران بادیگارد در ونکوور، خارجی ها هم آمدند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسبس که وظیفه پخش و اکران چند فیلم ایرانی در خارج از کشور را برعهده دارد از استقبال خوب از نمایش سوم فیلم بادیگارد در شهر ونکوور کانادا و در سالن ون سیتی vancity در تاریخ 18 ماه می اطلاع داد.

استقبال از اکران بادیگارد در ونکوور، خارجی ها هم آمدند

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

به گفته وی، تمام بلیت ها به فروش رفت و تعداد زیادی نیز مقابل سینما صف کشیده بودند که اگر خریداران بلیت آنلاین به سالن نیامدند آنها جایگزین شوند.

هادوی اضافه کرد: بیش از نیمی از تماشاگران این نمایش غیر ایرانیان بودند که بسیار با فیلم ارتباط برقرار کردند و بر خلاف سنت اینگونه نمایش ها در سالن ون سیتی، دقایقی را به دست زدن و تشویق پرداختند. گزارش های تصویری از این نمایش در وبسایت فبلم بادیگارد موجود است.

با این نمایش و استقبال قابل توجه از آن، سالن سینمای ون سیتی نیز علاوه بر سالن سنتنیال تیاتربه جمع سالن های ثابت و اصلی نمایش فیلم های ایرانی اضافه شد. ون سیتی به دلیل داشتن اعضای ثابت غیر ایرانی به عنوان مخاطبان بالقوه که بیشتر از دست اندرکاران سینما و تلویزیون یا دانشجویان سینما و یا مخاطبان پیگیر و جدی هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته پژمان هادوی، نمایش گسترده فیلم ها در مونترال نیز از نیمه خرداد شروع خواهد شد.

آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان مدیر عامل شرکت آریا پرسیس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3698

به "استقبال از اکران بادیگارد در ونکوور، خارجی ها هم آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از اکران بادیگارد در ونکوور، خارجی ها هم آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید