استقبال سناتور آمریکایی از تصمیم بایدن درباره جنبش انصارالله یمن

به گزارش سهندبلاگ، کریس مورفی از تصمیم دولت بایدن برای خارج کردن نام جنبش انصارالله یمن از فهرست سازمان های تروریستی استقبال کرد.

استقبال سناتور آمریکایی از تصمیم بایدن درباره جنبش انصارالله یمن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از تلویزیون الجزیره، کریس مورفی، سناتور آمریکایی گفت: بازگشت بایدن از تصمیم قرار دادن نام جنبش انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی، اقدام خوب دیگری از دولت او است.

پیش تر خبرگزاری رویترز گزارش داد، وزارت امور خارجه آمریکا به کنگره گفته است که میخواهد تروریستی نامیدن نیرو های انصارالله را لغو کند.

محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز گفت: هر تصمیمی که بر ضد تجاوزگری علیه یمن گرفته گردد خوب است. نتیجه هر تصمیمی بر ضد تجاوزگری باید توقف حملات و خاتمه محاصره باشد.

لازم به ذکر است روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از توقف حمایت آمریکا از عملیات نظامی در یمن و فروش سلاح های پیشرفته به عربستان سعودی و امارات و بحرین اطلاع داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین از تغییر سیاست دولت جو بایدن درقبال جنگ یمن و جنایات رژیم سعودی و بازنگری در تصمیمات دولت پیشین از جمله درباره قرار دادن نام انصارالله یمن در فهرست تروریسم اطلاع داد.

هشام شرف عبدالله، وزیر امور خارجه یمن نیز در گفتگوی تلفنی با شبکه خبری العالم از درخواست جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای خاتمه دادن به جنگ یمن به شرط جانبدارانه نبودن این درخواست استقبال کرد و اضافه نمود: آمریکا به گفته های خود عمل کند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12147

به "استقبال سناتور آمریکایی از تصمیم بایدن درباره جنبش انصارالله یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سناتور آمریکایی از تصمیم بایدن درباره جنبش انصارالله یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید