اعتراض مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد به سیستم داوری

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی پیگیری شد که مسائل سیستم رایانه ای داوری برای بعضی تیم ها مسائلی را ایجاد کرد. مسائلی که باعث وقفه طولانی در جریان مسابقات شد و حتی در پخش زنده تلوزیونی نیز موضوع دردسرهایی را بوجود آورد.

اعتراض مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد به سیستم داوری

مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در همین خصوص به خبرنگاران گفت: قصد ندارم باخت تیم خود به شهرداری را توجیه کنم ولی واقعا هوگوی الکترونیکی که امتیاز ثبت نمی کرد برای ما مشکلای را رقم زد. تکواندوکار ما چند امتیاز از رقیب خود پیش بود، ولی همین مشکل مانع از پیروزی او شد. طبق قانون اگر امتیاز ثبت نگردد، پس از آنالیز کل امتازات همان راند از سیستم خارج خواهد شد. همین موضوع کار ما را با مشکل روبرو کرد.

رضا ایمان زاده ادامه داد: مشکل هوگوها برای همه تیم هاست، هفته گذشته هم استاد زوار در جریان پخش زنده تلوزیونی به این مشکل اشاره نمود بود. البته علاقمندان حاضر در سالن خانه تکواندو مبارزات جذابی را در دیدار دو تیم مدعی شاهد بودند که این دست وقفه ها در جریان مبارزات خوشایند نبود که امیدواریم برای هفته های آینده مشکل حل گردد.

وی در خصوص سطح فنی مسابقات لیگ هم گفت: معتقدم این مسابقات که با حضور بهترین مربیان و تکواندوکاران و سرمایه گذاری باشگاهها تحت عنوان لیگ برتر تکواندو جریان دارد، ویترین تکواندو ایران است و باید هر سال شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن باشیم تا یاری حال تیم ملی باشد. مربیان و تکواندوکاران زیر ذره بین فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و حتی تیم های دیگر برای سالهای آینده هستند و این رقابتها بدون شک یکی از علل موفقیت تکواندوی ایران است.

مربی دانشگاه آزاد به غیبت ملی پوشان هم اشاره نمود و گفت: شرایط خاصی برای بازی امروز مقابل شهرداری داشتیم، علاوه هادی پور که در اردوی تیم ملی بود، یکی دو تکواندوکار آسیب دیده هم داشتیم که باعث شد نتوانیم همانطور که باید نتیجه بگیریم. متأسفانه عدم حضور ملی پوشان در لیگ برتر را به صورت رسمی به ما اعلام نکردند. قبل از مراسم وزن کشی هادی پور به ما اعلام نمود که آنها اجازه مبارزه کردن در لیگ برتر را ندارند.

ایمان زادافزود: سال جاری نتوانستیم به لحاظ اقتصادی شرایط ملی پوشان را تامین کنیم و تکواندوکاران به تیم های دیگر ملحق شدند.هدف ما از حضور در لیگ یاری به تکواندوستشما توجه کنید که نفراتی چون میرهاشم حسینی، سعید رجبی، آرمین هادی پور، عرفان ناظمی از دانشگاه آزاد به تیم ملی رسیدند. در سالهای اخیر یک سال دانشگاه قهرمان شده و یک سال شهرداری و در لیگ سال جاری هم فکر می کنم همین در نهایت شاهد همین شرایط باشیم.

وی در خاتمه در خصوص حضور در روسیه گفت: من به همراه استاد خلیفه چند سالی است که تدریس یک کمپ تمرینی در یکی از بخش های روسیه را برعهده داریم. نزدیک به 300 مربی از کشورهای مختلف در این کمپ حضور دارند که سال جاری هم حضور پیدا کردیم که تجربه بسیار خوبی برای من بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5249

به "اعتراض مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد به سیستم داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد به سیستم داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید