افزایش کرایه تاکسی معطل اعلام نرخ تورم

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: در صورت اعلام نرخ تورم از سوی مرکز آمار، نرخ کرایه های تاکسی از خاتمه فروردین افزایش می یابد.

افزایش کرایه تاکسی معطل اعلام نرخ تورم

علیرضا قنادان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین نرخ کرایه های تاکسی ها در سال جدید گفت: در دی ماه سال گذشته لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر ارسال شده و پس از تصویب، مورد تایید فرمانداری نیز نهاده شد. بر اساس مصوبه شورای شهر، نرخ کرایه های جدید بر اساس نرخ رسمی تورم در انتهای سال 97 محاسبه می گردد که براین اساس باید نرخ تورم از سوی مرکز آمار ایران اعلام گردد.

او اضافه کرد: از مرکز آمار ایران برای اعلام نرخ رسمی تورم استعلام کردیم و امیدواریم هر چه سریعتر پاسخ نامه داده گردد. امیدواریم تا اواخر فروردین ماه و یا نهایتاً اول اردیبهشت بتوانیم نرخ جدید کرایه های تاکسی را اعمال کنیم هرچند که مقدمات کار برای تغییر برچسب ها و اصلاح قیمت ها در پایانه ها در دستور نهاده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان این که فرمول نرخ گذاری در سال گذشته تغییر نموده و بر اساس مسافت و زمان سفر نرخ معین می گردد، اضافه کرد: البته رانندگان تاکسی نمی توانند تا زمانی که برچسب کرایه بر روی خودروی آنها نصب نشده و یا تابلوی اعلام نرخ پایانه ها نصب نشده است، نسبت به افزایش کرایه اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1218

به "افزایش کرایه تاکسی معطل اعلام نرخ تورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کرایه تاکسی معطل اعلام نرخ تورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید