امرار معاش با کاشت گیاهان دارویی

به گزارش سهندبلاگ، آموزش کشت و داشت و برداشت گیاهان دارویی در مرکز تحقیقات و آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 7، برای شهروندان زمینه کسب و کار فراهم نموده است.

امرار معاش با کاشت گیاهان دارویی

خبرنگاران/ زینب زینال زاده: آموزش کشت گیاهان دارویی، چند سالی است با استقبال شهروندان روبرو شده و به گفته رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7، شهروندان با شرکت در این کلاس ها و گذراندن مراحل روش کشت و داشت و برداشت گیاهان دارویی می توانند در خاتمه دوره، کسب و کاری برای خود راه اندازی نمایند.

شادی مالکی، با اشاره به شرایط گلخانه ها و مزرعه¬های آموزشی در منطقه7 گفت: حدود 400 متر مربع گلخانه آموزشی و 200 متر مربع مزرعه آموزشی در منطقه وجود دارد که روش کشت صیفی، سبزی و انواع گیاهان دارویی و تزئینی در آنها آموزش داده می گردد.

به گفته او شهروندان با شرکت در این دوره های آموزشی، از یک سو می توانند سبزی و صیفی مورد احتیاج خود را به شکل ارگانیک فراوری و از سوی دیگر پس از آشنایی با شیوه کاشت انواع گیاهان دارویی و خواص آنها،امرار معاش نمایند.

مالکی در خاتمه گفت: نزدیک به 80 درصد کسانی که در دوره های آموزشی گل و گیاه شرکت می نمایند در خاتمه، وارد بازار کسب و کار می شوند.

مرکز تحقیقات و آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه در خیابان سهروردی شمالی، خیابان ابن ایمین، خیابان سیبویه واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6222

به "امرار معاش با کاشت گیاهان دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امرار معاش با کاشت گیاهان دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید