امیرشهاب رضویان با نقاشی هایی از انقلاب و جنگ به کاما می آید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه نقاشی از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان با نمایش 9 اثر نقاشی با موضوع جنگ از امیرشهاب رضویان فیلمساز کشورمان از روز آدینه 29 شهریور در گالری کاما برپا می گردد.

امیرشهاب رضویان با نقاشی هایی از انقلاب و جنگ به کاما می آید

در کنار نمایش این آثار نقاشی، امیر شهاب رضویان که در واقع این آثار خاطرات این هنرمند از انقلاب 57 و جنگ تحمیلی است، داستان آثارش را روایت می نماید.

این هنرمند درباره نمایشگاه از 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان گفت: در این نمایشگاه من قصه سربازان جنگ را می گویم، مثل گروهبانی که از یک پادگان آموزشی گذرش به منطقه عملیاتی می افتد و در قصه او از یک شخصیت خشن به یک شخصیت لطیف می رسیم، یا سربازی که برای خرسند کردن بقیه ترانه می خواند و خودش در تنهایی کشته می گردد، در واقع قصه من قصه آدم های تنهای جنگ است.

امیر شهاب رضویان متولد 1344 همدان است و تاکنون بیش از 40 فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی ساخته و هفت فیلم سینمایی را کارگردانی نموده است. رضویان علاوه بر فیلمسازی، نقاشی هم می نماید. وی طراح پوستر روز جهانی مبارزه با نژادپرستی در کشور هلند سال 1375 است و آثار نقاشی اش در نمایشگاه هایی در خارج از کشور و از جمله نمایشگاه جمعی هنرمندان در گالری اشتول ورک شهر کلن آلمان مهرماه 1375 به نمایش درآمده است.

همچنین نمایشگاه های انفرادی وی با موضوع خاطره، رویا و جنگ پیش از این درگالری پترسون شهر استیت کالج دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا شهریور 1395، گالری کویین شهر تورنتو کانادا مهرماه 1395، در فضای باز مقابل کاخ سفید، واشنگتن دی سی آمریکا شهریور 1395، در فضای باز مقابل موزه هنرهای مدرن نیویورک شهریور 1395، در فضای باز مقابل موزه هنر فیلادلفیا آمریکا شهریور 1395 و نمایشگاه انفرادی نقاشی بچگانه ها در کافه گالری هیلاج شهریور 1395 برگزار شده است.

نمایشگاه نقاشیاز 57 تا 67 به روایت امیرشهاب رضویان از روز آدینه 29 شهریورماه در گالری کاما به نشانی خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم گشایش می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5787

به "امیرشهاب رضویان با نقاشی هایی از انقلاب و جنگ به کاما می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرشهاب رضویان با نقاشی هایی از انقلاب و جنگ به کاما می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید