این روتر وای فای 6 به شکل پیانو واقعا شما را به اینترنت وصل می نماید!

به گزارش سهندبلاگ، غالب مردم در انتخاب مودم و روتر، فقط به ویژگی های آن توجه می نمایند و اصلا در قید ظاهر و شکل محصول نیستند!

این روتر وای فای 6 به شکل پیانو واقعا شما را به اینترنت وصل می نماید!

چرا وقتی می توانیم با ابزارهای دیجیتالی زیباتری خانه و زندگی اطراف خود را طراحی کنیم؛ سراغ ابزارهای کسل کننده می رویم؟ چرا وقتی می توانیم ابزارهای خلاقانه و جالبی بخریم؛ توجه زیادی به طراحی و زیبایی آن ها نمی کنیم؟

خود من وقتی برای اولین بار عکس این روتر وای فای 6 را دیدم؛ تصور کردم یک وسیله تزئینی است ولی واقعا یک روتر وای فای 6 است و می تواند اتصال اینترنت بی سیم خوبی برای خانه شما راه اندازی کند.

این محصول به نام Piano Wi-Fi 6 می تواند زیبایی فوق العاده ای به طراحی دکوراسیون های خانه و محل کار شما بدهد. وقتی آنتن های این روتر در شرایط باز و ایستاده باشند؛ شبیه روتر و وقتی به حالت خوابیده قرار می گیرند؛ شبیه به یک پیانو می گردد. حتی می توانید در حالت هایی خلاقانه، بعضی از آنتن ها را خوابیده و بعضی ایستاده یا نیمه ایستاده قرار دهید.

فکر نمی کنم هواداران پیانو و موسیقی بتوانند به راحتی قید این روتر بی سیم را بزنند. البته، این مودم روتر هنوز به مرحله فراوری تجاری و عرضه در بازار نرسیده است و بیشتر یک طرح مفهومی است.

ظاهری محبت آمیز و طراحی خلاقانه دارد. رنگ های کلاسیک سفید و سیاه باعث زیبایی ناب این روتر شده و در نگاه اول کمتر فردی تصور می نماید یک دستگاه شبکه و اینترنت باشد.

چراغ LED این روتر در میان کلیدها و به رنگ سبز رنگ و L شکل است. زیر بدنه روتر هم مشبک طراحی شده تا جریان هوا در داخل دستگاه به خوبی عوض گردد و گرمای فراوریی به بیرون از روتر بیاید.

این روتر وای فای 6 مفهومی پیروز شده جایزه برترین طراحی reddot award 2020 را کسب کند

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: شبکه چی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14976

به "این روتر وای فای 6 به شکل پیانو واقعا شما را به اینترنت وصل می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روتر وای فای 6 به شکل پیانو واقعا شما را به اینترنت وصل می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید