باخت عجیب بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم؛ غافلگیری بزرگ پس از فتح لندن

به گزارش سهندبلاگ، بایرن مونیخ که چهارشنبه شب هفت گل به تاتنهام زده بود امروز در خانه خود با نتیجه عجیب 1-2 برابر هوفنهایم شکست را پذیرا شد.

باخت عجیب بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم؛ غافلگیری بزرگ پس از فتح لندن

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ پس از فزونی 2-7 بر تاتنهام در هفته دوم لیگ قهرمانان و با روحیه ای مضاعف امروز میزبانی از هوفن هایم را برعهده داشت. میهمان با 5 امتیاز در رده 12 جدول بود و به کسب حداقل امتیاز برابر صدرنشین بوندسلیگا امید داشت.

در همان دقیقه اول بازی لواندوفسکی عزم دروازه هوفن هایم را کرد ولی مدافع حریف به موقع عمل کرد و از این حرکت نتیجه ای حاصل نشد.

سه دقیقه بعد آدامیان می توانست بایرن را غافلگیر کند ولی دخالت بواتنگ اجازه نداد شوت او به دروازه برسد.

بایرن تیم برتر میدان بود و دقیقه 23 توسط سرژ گنابری به گل هم رسید اما یاری داور به درستی اعلام آفساید کرد تا خوشحالی ستاره بایرن مونیخ که سه روز پیش 4 گل به تاتنهام زده بود، تکمیل نگردد.

دقیقه 26 بازی پاس قطری کیمیچ درون محوطه جریمه به تولیسو رسید ولی شوت سرضرب این بازیکن با اختلافی اندک از روی دروازه به اوت رفت.

دقیقه 33 کوتینیو شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد ولی توپ او نیز با اختلافی اندک راهی اوت شد. بایرن در دقایق باقیمانده تا انتها نیمه اول چند موقعیت خوب دیگر را نیز ایجاد کرد اما در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که بایرن قصد جبران ناکامی نیمه اول و رسیدن به گل پیروزی را داشت ولی دقیقه 53 به شکلی غیرمنتظره غافلگیر شد.

تولیسو در نزدیکی قوس میانه زمین توپ را از دست داد و گایگر هافبک هوفن هایم با پاسی خوب، آدامیان را در سمت راست صاحب موقعیت کرد. مهاجم هوفن هایم با یک حرکت بدن، مدافع مستقیم خود و نویر را فریب داد و با ضربه پای چپ توپ را به کنج دروازه بایرن فرستاد تا حساب کار 0-1 به سود میهمان گردد.

بایرن پس از دریافت گل روی دروازه هوفن هایم خیمه زده بود توانست دقیقه 73 کار را برابر کند. لولندوفسکی روی سانتر توماس مولر و با ضربه سر از چند متری دروازه پیروز شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بایرن که برای زدن گل فزونی در کوشش بود دقیقه 79 دروازه خود را باز شده دید. این بار هم آدامیان بود که توانست برای میهمان گلزنی کند. او از بیرون محوطه جریمه با یک شوت دقیق توانست حساب کار را 1-2 به سود هوفن هایم کند.

حملات بایرن در ادامه بازی نتیجه ای نداد و در عین شگفتی در خانه خود بازی را به میهمانش واگذار کرد. بایرن 14 امتیازی باقی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3629

به "باخت عجیب بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم؛ غافلگیری بزرگ پس از فتح لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت عجیب بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم؛ غافلگیری بزرگ پس از فتح لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید