با تعدادی نمونه های شیرآلات آشپزخانه آشنا شوید

به گزارش سهندبلاگ، برای انتخاب و خرید شیرآلات آشپزخانه بهتر است ابتدا نیازهای خود را بررسی کرده و با توجه به آن ها طراحی مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به دنبال طراحی قدرتمندی هستید که ظرف های شما را مانند آشپزخانه های حرفه ای یا تبلیغاتی تمیز کند، Kraus Kpf-1650ss یکی از مواردی است که باید دنبال آن بروید.

با تعدادی نمونه های شیرآلات آشپزخانه آشنا شوید

شیرآلات آشپزخانه با نام تجاری Moen این بار با یک گزینه برجسته دیگر یعنی Moen 7294srs Arbor Pullout به بازار بازگشته است. شیرهای کششی، بهترین شیرهایِ آشپزخانه مدرنِ موجود را، در حال حاضر شکل می دهند. آن ها فضای کمتری را اشغال می کنند، بنابراین اگر آشپزخانه کوچکی دارید، این نمونه ها نجات دهنده زندگی شما هستند؛ زیرا به شما امکان می دهند تا تمام ویژگی های شیرآلات بزرگ تر را در یک گزینه جمع و جورتر داشته باشید.

از نظر جذابیت بسیار خوب و زیبا طراحی شده که با توجه به کوچک بودن آن چشمگیر است. یک لوله بلند دارد که جمع می شود، بنابراین حتی اگر ظرفشویی بزرگ تری داشته باشید نیز برای شما مفید خواهد بود. دو گزینه اسپری دارد و می توانید دما را به راحتی تنظیم کنید. در این شیرآلات آشپزخانه هیچ سنسور حرکتی وجود ندارد، اما معمولاً هنگام کاهش اندازه سینک ظرفشویی که با آن کار می کنید، باید بیخیال برخی ویژگی های شیر شوید.

شیر Moen Arbor Motionsense Pulldown، از بهترین انواع شیرآلات آشپزخانه بدون لمسِ موجود است. به سادگی طراحی شده و ظریف است. سنسورهای حرکتی خیلی واضح نیستند و همین نکته، طراحی را زیبا نگه می دارد. این شیرآلات با دو حسگر حرکتی، یکی در نزدیکی پایه و دیگری در بالاترین نقطه، فعال کردن جریان آب را برای هر کسی با هر ارتفاعِ قدی آسان می کند.

خرید 41 مدل بهترین قفل کابینت کودک + قیمت

می توانید دمای آب و همچنین جهت جریان را تنظیم کنید. یک لوله کششی بلند وجود دارد که به شما امکان می دهد هر آنچه را که در سینک ظرفشویی دارید به راحتی بشویید. همچنین یک جریان هوادهی آب برای استفاده روزمره و یک حالت قدرتمندتر برای مواردی که به آن نیاز دارید نیز، وجود دارد.

شیرآلات آشپزخانه Kraus Kpf-1650ss

اگر به دنبال طراحی قدرتمندی هستید که ظرف های شما را مانند آشپزخانه های حرفه ای یا تبلیغاتی تمیز کند، پس این نمونه یکی از مواردی است که باید دنبال آن بروید. طول آن بلند و شیک و بهترین ترکیب آن با یک سینک بزرگ تر و عمیق تر است. این نمونه از شیرآلات آشپزخانه را با یک سینک ظرفشویی کوچک تر نیز می توانید استفاده کنید؛ چرا که به خوبی کار خود را انجام می دهد.

دو حالت پاشش مختلف روی آن وجود دارد که می توانید برای تنظیم دما و جریان آب و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه از آن استفاده کنید که این ویژگی برجسته این شیرآلات است. به عنوان شیرآب آشپزخانه، این نمونه با توجه به کارایی اش بسیار ارزان است و همین مسئله آن را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل می کند.

شیرآلات آشپزخانه Delta Faucet 21996lf-Ob Windemere

اگر عملکرد شیرآلات سنتی و همچنین ویژگی پاشش کششی را می خواهید، یکی از این شیرآلات آشپزخانه را انتخاب کنید. این طراحی یک شیر آب سنتی دارد که دارای دسته در هر طرف است تا دما و جریان آب سرد و گرم را کنترل کند. یک شیر اضافی نیز دارید که می توانید بر روی قابلمه های چرب خود استفاده کنید یا ظروف را از آب پر کنید.

نکته قابل توجه در مورد این شیر آب، مقرون به صرفه بودن آن است که کیفیت مناسب و عملکرد مناسبی را برای شما فراهم می کند. یعنی اگر نمی توانید بودجه خود را صرف یکی از گران قیمت ترین شیرآلات آشپزخانه کنید، این نمونه برای شما مناسب خواهد بود.

شیرآلات آشپزخانه OWOFAN Round Deluxe 3

اگر به دنبال انواعی از شیرآلات آشپزخانه هستید که در عین ارائه سبک متنوع، کمی خاص تر باشند، این نمونه طلایی در صورت تغییر شکل آشپزخانه، عالی خواهد بود. این شیر از لحاظ طراحی خیره کننده، تأثیرگذار و کمی متفاوت است و اگر به دنبال انرژی بخشیدن به طراحی فضای خود هستید، این گزینه را قطعاً دوست خواهید داشت.

در تصویر زیر، شما یک طراحی دو دسته دارید که جریان آب سرد و گرم را به راحتی کنترل می کند. همچنین یک دسته 360 چرخشی وجود دارد، که اگر یک سینک ظرفشویی با چندین کاسه داشته باشید بسیار عالی است؛ زیرا به راحتی می توانید هر دو را پر کنید. شیر زیر شیک و غیرمنتظره بوده و مانند برخی شیرآلات مدرن دیگر، نسبت به کارایی اش بسیار ارزان قیمت است.

خرید 40 مدل شامپو بچه با کیفیت مناسب + قیمت

اکنون که ما تعدادی از نمونه های شیرآلات آشپزخانه برای خانه شما را معرفی کردیم، نوبت شماست که با دقت و بررسی، نمونه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. برای راحتی در انجام این کار بهتر است سؤالاتی را از خود بپرسید. برای مثال آیا قصد تعویض کامل سینک را دارید یا خیر، آیا به دنبال مواد خاصی برای شیر خود هستید، چه نوع طراحی برای نیازهای شما مناسب تر است و…. با پاسخ گویی به چنین سؤالاتی، سریع تر به انتخاب نهایی می رسید.

تصاویر بیشتر

39 مدل بهترین شیر روشویی برای خانه های مدرن و شیک + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11083

به "با تعدادی نمونه های شیرآلات آشپزخانه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی نمونه های شیرآلات آشپزخانه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید