با رئیس جدید جمعیت هلال احمر آشنا شوید

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور در حکمی کریم همتی را برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

با رئیس جدید جمعیت هلال احمر آشنا شوید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس جمهور در حکمی کریم همتی را برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

کریم همتی دانشیار بیھوشی، فوق تخصص درد و عضو ھیات علمی رسمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. همچنین بورد تخصصی بیھوشی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

همچنین همتی تجربه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در کارنامه شغلی خود دارد.

سوابق پژوھشی کریم همتی به شرح زیر است:

کسب مقام اول ششمین جشنواره رازی در قالب طرح (سیمای سلامت بھداشت دھان و

دندان بچه ها ایرانی در سال 1377 شمسی

پژوھشگر برتر دانشکده پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال ھای 1393 و 1394 شمسی

ھمکار طرح ملی ثبت سرطان کشور به مدت دوازده سال

مجری دو دوره پنج ساله ثبت سرطان در استان ایلام

مجری ده ھا طرح تحقیقاتی استانی، منطقه ای و ملی، استاد راھنمای سرانجام نامه دانشجویان پزشکی، استاد مشاور دھ ھا کار تحقیقاتی و سرانجام نامه ھای دانشجویی، داوری بالغ بر 50 مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی (آی اس سی - پاپ مد و ای اس ای)، ویراستار علمی مجله بیھوشی و درد دانشگاه علوم پزشکی ایران و چاپ بالغ بر 30 مقاله فارسی و لاتین در مجلات معتبر داخلی و بین المللی

همتی پیش از این نیز مدیریت کل جمعیت ھلال احمر استان ایلام را بر عهد داشته است. همچنین ریاست بیمارستان و مرکز بهداشت و معاونت بهداشتی نیز در کارنامه کاری وی دیده می شود.

وی در هئیت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شورای آموزشی، شورای پژوھشی و عضو کمیته ارتقاء آموزشی دانشکده ھای پزشکی و پیراپزشکی علوم پزشکی و شورای آموزش و پرورش و کمیسیون ماده واحده ثبت احوال عضویت داشته است.

همتی در دوره ای مسئولیت کارگروه امداد و نجات استان ایلام با ابلاغیه استاندار ایلام، عضو شورای فنی تخصصی اداره کل خدمات درمانی استان ایلام و استاد مشاور را عهده دار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7928

به "با رئیس جدید جمعیت هلال احمر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رئیس جدید جمعیت هلال احمر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید