برای بازی با پرسپولیس قضاوت عادلانه می خواهیم، برترین ها را گرفتیم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی فولاد و پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور گفت: اول از همه از هیأت فوتبال شهر سیرجان و مسئولان شهری اینجا تشکر می کنم که شرایط را فراهم کردند تا ملاقات سوپرجام را برگزار نمایند.

برای بازی با پرسپولیس قضاوت عادلانه می خواهیم، برترین ها را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: خوشحالیم از اینکه اینجا برای سوپر جام حضور داریم و باعث افتخار است برای رسیدن به این جام می جنگیم. تنها تیم ایران هستیم که در چهار بازی حضور داریم و برای هر چهار جام زحمت کشیدیم و کوشش های خود را ادامه می دهیم.

وی درباره حساسیت ملاقات فردا اضافه کرد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت و سنگین است. یک بازی برای یک جام است. اهمیت خیلی زیادی دارد. آخرین بازی رو در رو را چند وقت پیش انجام دادیم و مثل بازی قبل باید با تمرکز بالا مقابل پرسپولیس بازی کنیم. نکته مهمی که در بازی فردا اهمیت دارد تمرکز بالا هست. باید مقابل تیم حریف که بازیکنان خوب و حرفه ای دارد بازی خوبی را انجام دهیم.

نکونام درباره قضاوت اکبریان به عنوان بازی خداحافظی در ملاقات فردا گفت: آنطور که متوجه شدم فردا آخرین قضاوت آقای اکبریان خواهد بود که من به او و یاری هایش از همین جا خسته نباشید می گویم و امیدوارم در زندگی شخصی همواره سلامت و پیروز باشند. تنها توقع ما از او این است که فردا مثل همواره برترین قضاوت را داشته باشند چون برای تیم های بزرگ نگاه آنها فرق دارد. فردا تمام خواسته ما این است که برای دو تیم نگاه عادلانه وجود داشته باشند.

سرمربی فولاد در مورد زمان برگزاری سوپرجام ادامه داد: برنامه سازمان لیگ را تا آخر فصل نداریم. طبیعتا قبل از فصل یا میان فصل برگزار می گردد و با توجه به شرایط تیم ملی ایران تصمیم گرفته شد اکنون برگزار گردد.

نکونام درباره حضور بازیکنان تازه در این تیم توضیح داد: اول از همه باید از مدیریت باشگاه و سپس مهندس ابراهیمی رئیس محترم کارخانه فولاد خوزستان تشکر کنم. از آنها که یاری کردند تا پس از دو سال که نتوانستیم یار بگیریم برترین ها را بگیریم. اینها برترین ها در کنار سایر بازیکنانم هستند. در بازی فردا هم قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد چون در ادامه راه احتیاج داریم که به پیروزیت برسیم و آنها را گرفتیم که بازی نمایند.

او درباره رضایت خود از خریدهای فولاد تاکید نمود: درباره جذب آنها دو موضوع وجود دارد. نکته اول اینکه بعد از دو محرومیت از حضور در جابجایی توانستیم بازیکن بگیریم که این موضوع خیلی مهم و خوبی است. کمترین حق ما این بود که بازیکن بگیریم. سایر تیم ها همواره تغییر و تحول داشته اند و برترین ها را جذب نموده بودند. ضمن اینکه در جابجایی زمستانی نمی توانید تمام بازیکنانی که می خواهید بیایند. ما نسبت به آنچه می توانستیم جذب کنیم عمل کردیم. ما هم برترین ها را جذب کردیم که کیفیت خودشان را در لیگ برتر نشان دادند.

نکونام اعلام نمود: آنها هم مثل بازیکنان دیگر که به فولاد آمدند و احیا شدند و رشد کردند خواهند درخشید و با تمام وجود کوشش خواهند کرد. باز هم بازیکن می خواهیم که برای آنها کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16792

به "برای بازی با پرسپولیس قضاوت عادلانه می خواهیم، برترین ها را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازی با پرسپولیس قضاوت عادلانه می خواهیم، برترین ها را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید