برند شهر خلاق خوراک هیچ دستاوردی برای رشت نداشته است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، غروب دوشنبه شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در تالار این شورا در رشت با محوریت بحث و آنالیز در زمینه لایحه سفر فاطمه قدیمی مسئول روابط عمومی بین الملل شهرداری رشت به گردهمایی بین المللی خوراک شناسی 2019 یونسکو در شهر ماکائو در تاریخ 29 دی تا بکم بهمن برگزار و در انتها با رأی گیری با این سفر موافقت شد.

برند شهر خلاق خوراک هیچ دستاوردی برای رشت نداشته است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه 80 اتوبوس در روز رشت راه اندازی می گردد، گفت: ارائه خدمات رایگان حمل و نقل به شهروندان رشتی یکی از برنامه های شهرداری این شهر همزمان با 26 آذر ماه روز و حمل و نقل و 12 دی ماه امسال روز رشت است.

امیرحسین علوی همچنین با اشاره به اینکه نباید هزینه های مازاد به شهرداری تحمیل گردد، اضافه نمود: در راستای تامین نیرو برای ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت به واسطه اضافه شدن اتوبوس های جدید باید به صورت مناسب مدیریت گردد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت نباید هیچ نیروی جدیدی در این باره جذب کند، اعلام کرد: می توانیم برای حل این مشکل از رانندگان دارای گواهینامه پایه یک شهرداری استفاده کنیم.

لزوم شفاف سازی در زمینه هزینه های صورت گرفته برای شهر خلاق خوراک شناسی

در ادامه این جلسه موضوع سفر فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی بین الملل شهرداری به گردهمایی بین المللی خوراک شناسی 2019 یونسکو در شهر ماکائو مورد بحث و آنالیز نهاده شد که در این باره یکی از اعضای شورای شهر رشت از گمرنگ بودن دستاوردهای این برند برای شهر رشت گلایه کرد و گفت: در این راستا هزینه های بسیاری از سوی شهرداری رشت صورت گرفته که باید برای شهروندان و اعضای شورای شهر شفاف سازی گردد.

بهراد ذاکری با تاکید براینکه ابتدا باید ارزیابی گردد که این سفر چه دستاوردی های برای رشت خواهد داشت، اضافه نمود: متاسفانه تاکنون در زمینه شهر خلاق خوراک هیچ کاری برای شهر رشت انجام نشده است.

وی با بیان اینکه این سفر به نوعی خیانت به مردم است، گفت: این سفر هیچ دستاوردی از نظر بنده برای رشت نداشته و باید در این باره به مردم پاسخگو باشیم.

توجه به منافع شهر و مردم در اولویت باشد

سخنگوی شورای شهر رشت نیز در ادامه این جلسه اظهارکرد: با توجه به عدم مشخص تکلیف سفر فاطمه قدیمی به ماکائو مطرح شدن لایحه گردهمایی بین المللی خوراک شناسی 2019 یونسکو در شهر ماکائو در صحن شورای شهر بی مورد است.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه باید در هر زمینه ای منافع شهر رشت و مردم در نظر گرفته گردد، ادامه داد: هنوز زیرساخت های مناسبی برای میزبانی شهر خلاق نداریم و باید به جای فرصت سوزی زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

دستاوردهای سفر به ماکائو تشریح گردد

در ادامه احمد رمضانپور نرگسی یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت به موضوع سفر مسئول روابط عمومی بین الملل شهرداری به ماکائو اشاره و اظهارکرد: این سفر فرصتی برای حضور در جشنواره شهر خلاق خوراک و کسب تجربه بوده و نباید آن را حذف کرد.

حجت جذب دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این باره با تأکید بر حضور مسئول روابط عمومی بین الملل شهرداری رشت در صحن شورا، اعلام کرد: این مسئول باید با حضور در صحن شورا و در حضور اصحاب رسانه دستاوردهای این سفر را شرح دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 200

به "برند شهر خلاق خوراک هیچ دستاوردی برای رشت نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند شهر خلاق خوراک هیچ دستاوردی برای رشت نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید