برگزاری دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی برای بیماران خاص و کم توان جسمی در بیرجند

به گزارش سهندبلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند از برگزاری دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی برای بیماران خاص و کم توان جسمی در بیرجند اطلاع داد.

برگزاری دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی برای بیماران خاص و کم توان جسمی در بیرجند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی گفت: به منظور آشنایی علاقه مندان با رشته های صنایع دستی و ایجاد زمینۀ شغلی مرتبط با این هنر، کارگاه ترمه خیال با مدیریت فاطمه صغری مشرقی مقدم در راستای آموزش صنایع دستی به علاقه مندانی که در شرایط جسمی و اقتصادی مناسبی قرار ندارند ازجمله بیماران خاص، اقدام به برگزاری کلاس های رودوزی سنتی در دو زمینۀ پته دوزی، سرمه دوزی و سوزن دوزی همچنین بافتنی های سنتی نموده است.

او اضافه نمود برای کارآموزان پس از طی دورۀ آموزشی و کسب مهارت های لازم در این کلاس ها، کارت صنعتگری صادر می گردد و در نهایت آمادگی لازم برای اشتغال در تولیدی ها و مراکز مشابه را کسب می نمایند.

فولادی گفت: تا به امروز چندین آزمون آموزش های گواهی مهارت صنایع دستی افراد در محلّ کارگاه ترمه خیال برگزار شده و بیش از 90% کارآموزان نمرۀ قبولی اخذ نموده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6570

به "برگزاری دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی برای بیماران خاص و کم توان جسمی در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی برای بیماران خاص و کم توان جسمی در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید