بهره بردای ازایستگاه های دوچرخه سواری مشهد بانگاه کاسب گونه بوده است

به گزارش سهندبلاگ، ابوالقاسم باروح در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به عدم تاثیر ایستگاه های دوچرخه سواری در کاهش ترافیک و آلودگی هوای مشهد اظهار کرد: دوستانی که متولی این امر هستند از بنده که رئیس هیات دوچرخه سواری استان هستم و تعداد زیادی کارشناس و خبره دوچرخه سواری در کنارم حضور دارند حتی یکبار هم نخواستند که نظرمان را در مورد دوچرخه ها و نحوه ارائه و بهره برداری از ایستگاه های ارائه دوچرخه، نظر بدهیم.

بهره بردای ازایستگاه های دوچرخه سواری مشهد بانگاه کاسب گونه بوده است

وی اضافه نمود: هیات دوچرخه سواری از روز اول هم نقشی در راه اندازی و نحوه فعالیت ایستگاه های و چرخه سواری مشهد نداشت و اوضاع در حال حاضر رضایت بخش به نظر نمی رسد.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: ما وقتی برای برگزاری همایش دوچرخه سواری قصد نصب پوستر و بنر در ایستگاه های دوچرخه سواری داشتیم ما را از این کار منع کردند و این در حالی بود که اینگونه همایش ها به منظور گسترش فرهنگ دوچرخه سواری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بهره برداری از ایستگاه های دوچرخه سواری با نگاه کاسب گونه بوده به همین دلیل استقبال از این ایستگاه ها رضایت بخش نیست.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به آلودگی این روزهای هوای مشهد ابراز کرد: اگر اوضاع اینگونه پیش برود و ما نتوانیم از تجربیات خوب دیگر کشورها در استفاده از دوچرخه برای تردد استفاده کنیم بعید می دانم که بتوانیم حتی یک روز شاهد هوای کاملا پاک در مشهد باشیم.

وی بیان نمود: ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به شورای شهر لزوم ایجاد اماکن متعدد و مناسب برای دوچرخه سواری بانوان را تفهیم کنیم و متاسفانه ما دراین بخش همگام با نیاز جامعه گام برنداشتیم.

باروح گفت: در حال حاضر سرور فرزین و زینت نعمت الهی دو بانوی دوچرخه سوار و جوان استان در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری به سر برده و خودشان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند آماده می کنند که همین مسئله نشان می دهد بانوان ما در صورت حمایت می توانند همانند آقایان برای کشور مان افتخار آفرینی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4055

به "بهره بردای ازایستگاه های دوچرخه سواری مشهد بانگاه کاسب گونه بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره بردای ازایستگاه های دوچرخه سواری مشهد بانگاه کاسب گونه بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید