تامین اعتبار برای عیدی بازنشستگان، عیدی تا روز سه شنبه واریز می گردد؟

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از هشدار اول رئیس جمهور برای واریز عیدی بازنشستگان و کارمندان، امروز دولت با تخصیص اعتبار به این موضوع ورود کرد. موضوع ساده پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان که مبلغ زیادی هم نیست تا جایی پیش رفت به جلسه هماهنگی مالی قوا هم رسید.

تامین اعتبار برای عیدی بازنشستگان، عیدی تا روز سه شنبه واریز می گردد؟

در جلسه امروز قوا، پیشنهاد های دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع ترین زمان ممکن پرداخت گردد.

ابراهیم رئیسی چهار روز قبل نیز سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را هرچه سریع تر پرداخت نمایند.

برخلاف سال های قبل که معمولا عیدی بازنشستگان و کارمندان با حقوق بهمن ماه واریز می شد. اما سال جاری تا امروز که یک هفته از اسفند ماه می گذرد، هیچ گونه واریزی برای این دو گروه واریز نشده است.

عیدی به منظور یاری به خانوارها برای افزایش قدرت خرید شب عید پرداخت می گردد، اما هنوز هیچ پولی برای یاری به هزینه های خانوارها پرداخت نشده است و علی رغم ورود رئیس جمهور به این موضوع هنوز اطلاعیه ای درباره زمان واریز از سوی ارگان های مرتبط منتشر نشده است.

به نظر می رسد موضوع کمبود بودجه به عیدی رسیده و احتمالا تاخیری در واریزی ها رخ دهد.

اگر الزام امروز سران قوا کارساز باشد به احتمال زیاد باید عیدی بازنشستگان در هفته پیش رو واریز گردد. از آنجایی که سه شنبه هفته آینده مبعث پیامبر است، دولت از این فرصت استفاده می نماید که واریزی ها با این مناسبت همزمان باشد.

واریزی های دیگر در روز سه شنبه

البته این امکان هم وجود دارد که دولت به مناسبت مبعث پیامبر یارانه 100 هزار تومانی تازه واریز کند، همان کاری که به مناسبت 22 بهمن ماه انجام داد. در بهمن ماه به چهار دهک اول یارانه پرداخت شد.

طبق روال ماه های گذشته دولت باید در روز دهم اسفند ماه یعنی سه شنبه هفته آینده آخرین یارانه معیشتی بنزین را واریز کند. مبلغ این یارانه بین 55 تا 205 هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16944

به "تامین اعتبار برای عیدی بازنشستگان، عیدی تا روز سه شنبه واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار برای عیدی بازنشستگان، عیدی تا روز سه شنبه واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید