تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه 2020

به گزارش سهندبلاگ، کشور روسیه با گستردگی اش در دو قاره، داشتن 9 منطقه زمانی، 17 میلیون متر مربع وسعت، جمعیتی بالغ بر 144 میلیون نفر و 896 دانشگاه در نوع خود در بین کشورهای دنیا بی نظیر است. سیستم آموزش عالی در این کشور بسیار تحسین برانگیز است به طوریکه بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای مدارک دانشگاهی هستند. در جامعه علمی بین المللی، روسیه نقش بسیار مهم را ایفا می نماید که صحت آن را می توان از 240 هزار دانشجوی خارجی این کشور جویا شد.

تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه 2020

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تحصیل در روسیه در مقطع کارشناسی ارشد، امکان کسب تخصص عمیق در رشته انتخابی را فراهم می نماید. دارندگان مدرک دوره کارشناسی و تخصص می توانند در دوره های کارشناسی ارشد ثبت نام نمایند.فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد در روسیه می توانند در صنعت کار نمایند یا تحصیلات خود را در دوره تحصیلات تکمیلی ادامه دهند. بر خلاف بریتانیا، دوره تحصیلات تکمیلی در روسیه شامل aspirantura (دوره دکتری) و doktorantura (دوره پسا دکتری) نیز می گردد.

انواع دانشگاه های روسیه

کشور روسیه به عنوان زادگاه بسیاری از چهره های تاثیرگذار و شناخته شده دنیا در ادبیات، هنر، سیاست و علوم پایه دارای وجه بین المللی و اعتباری دنیای از نظر فرهنگی و فکری می باشد.

شاید داشتن 766 دانشگاه شناخته شده برای کشوری با این ابعاد (روسیه یا به عبارتی فدراسیون روسیه) چیز عجیبی نباشد.

  • دانشگاه ایالتی (دولتی)- این دانشگاه ها شامل: دانشگاه های تحقیقاتی ملی، دانشگاه های فدرال و دو دانشگاه خاص ایالتی به اسم دانشگاه ایالتی مسکو و دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ می گردد.
  • دانشگاه خصوصی- محبوبیت این نوع دانشگاه ها بخاطر داشتن شهریه های خاص و مناسب نیز در بین دانشجویان در حال افزایش است.
منبع: سفیرساعی
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8423

به "تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید