ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، میت رامنی سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا آمریکا با تاکید بر صندلی محکم رئیس جمهوری سابق آمریکا در این حزب مدعی شد که در صورت شرکت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، پیروزی وی به عنوان نامزد این حزب قطعی خواهد بود.

ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024

وی گفت: من نمیدانم که وی در انتخابات 2024 شرکت خواهد نمود یا خیر، اما مطمئنم در صورت شرکت در این انتخابات به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده خواهد شد.

رامنی همچنین با طرح این موضوع که خیلی چیزها از الان تا سال 2024 تغییر خواهد نمود، اضافه کرد: من به نظرسنجی ها نگاه می کنم و آن ها نشان می دهند که در بین نام هایی که به عنوان مدعیان بالقوه در سال 2024 مطرح می شوند، اگر رئیس جمهور ترامپ را در بین جمهوری خواستار قرار دهید، او با فاصله پیروز خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر ترامپ وارد رقابت ها گردد، علیه رئیس جمهور سابق آمریکا رقابت خواهد نمود، گفت احتمالاً حمایت از یک رقیب دیگر را انتخاب می نماید.

این سناتور جمهوریخواه البته در ادامه سخنان خود تاکید نمود: من به ترامپ رای نخواهم داد و قبلا هم نداده ام و احتمالا از کسی حمایت خواهم کرد که معتقدم برای شاخه کوچکی از حزب جمهوریخواه که من آن را نمایندگی می کنم، گزینه بهتری باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12810

به "ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید