ترکیه: فرانسه آخرین دولتی است که می تواند در خصوص حقوق بشر اظهارنظر کند

به گزارش سهندبلاگ، رئیس مجلس ترکیه گفت: فرانسه آخرین دولت در دنیا است که می تواند در خصوص حقوق بشر، حقوق٬ عدالت و بی عدالتی صحبت کند. تاریخ دو قرن اخیر نشان می دهد که پاک کردن لکه ننگ موجود بر پیشانی دولت فرانسه امکانپذیر نیست.

ترکیه: فرانسه آخرین دولتی است که می تواند در خصوص حقوق بشر اظهارنظر کند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، مصطفی شنتوپ، رئیس مجلس ترکیه گفت: کشوری به نام امارات متحده عربی وجود دارد که یکی از مقامات رسمی آن اخیراً اظهاراتی در خصوص دخالت وزیر امور خارجه ترکیه در امور داخلی عرب ها مطرح نموده است. بعد از جنگ دنیای اول و دوم دولت های صوری تشکیل شدند. بعضی کشورهای امپریالیستی به وسیله این دولت ها اهداف پلید خود را پیش می برند و چنین اظهارات گستاخانه ای را به وسیله این افراد دست نشانده مطرح می نمایند.

شنتوپ تاکید نمود: فرانسه آخرین دولت در دنیا است که می تواند در خصوص حقوق بشر، حقوق٬ عدالت و بی عدالتی صحبت کند. تاریخ دو قرن اخیر نشان می دهد که پاک کردن لکه ننگ موجود بر پیشانی دولت فرانسه امکانپذیر نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9535

به "ترکیه: فرانسه آخرین دولتی است که می تواند در خصوص حقوق بشر اظهارنظر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: فرانسه آخرین دولتی است که می تواند در خصوص حقوق بشر اظهارنظر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید