تعاونی های مسکن حق خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها را ندارند

به گزارش سهندبلاگ، استاندار اردبیل گفت: هیچ تعاونی مسکن حق سوء استفاده از نام دستگاه اجرایی را ندارد و هرگونه خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها غیرمجاز اعلام شده است.

تعاونی های مسکن حق خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها را ندارند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جلسه آنالیز مسائل تعاونی های مسکن استان اردبیل گفت: بعضی از مدیران دستگاه های اجرایی باید در رابطه با تعاونی های مسکن اداره خود اطلاع کافی داشته باشند، علاوه بر تعاونی های مسکن، بنگاه های املاک نیز نباید در خرید و فروش اراضی خارج از محدوده وارد معامله شوند.

وی افزود: هیچ تعاونی مسکن حق سوء استفاده از نام دستگاه اجرایی را ندارد و هرگونه خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها غیرمجاز اعلام شده و مردم نباید تحت تاثیر تبلیغات سوء قرار گیرند.

بهنام جو افزود: هرگونه سودجویی از محل خرید و فروش زمین های غیرقانونی در اردبیل غیر قابل قبول است، باید برای پیشگیری از تفکیک و خرید و فروش اراضی درجه یک کشاورزی و خارج از محدوده همه دستگاه های متولی باید پای کار باشند.

استاندار اردبیل گفت: عده ای در تفکیک زمین های خارج از محدوده نام طرح گردشگری گذاشته اند، به طوری که طبق استعلام اجرا شده از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هیچ یک از زمین های خریداری شده از کشاورزان کاربری گردشگری ندارند و هر گونه تغییر کاربری در خارج از محدوده شهر امکان نداشته و در کمیسیون ماده پنج با مشکل روبرو می گردد.

بهنامجو اعلام کرد: بعد از تهیه طرح تفصیلی شهر اردبیل، زمین های با کاربری مسکونی داخل محدوده تعیین می گردد و کارکنانی که تا به حال از مزایای طرح مسکن برخوردار نبوده و شرایط این فرایند را داشته باشند با متمرکز کردن تعاونی های مسکن می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8657

به "تعاونی های مسکن حق خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاونی های مسکن حق خرید و فروش اراضی خارج از محدوده شهرها را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید