تفاهم نامه نظام فنی اجرایی مرمت بین سازمان میراث فرهنگی و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد

به گزارش سهندبلاگ، تفاهم نامه همکاری مشترک برای تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور امضا و منعقد شد.

تفاهم نامه نظام فنی اجرایی مرمت بین سازمان میراث فرهنگی و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تفاهم نامه همکاری مشترک تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور صبح امروز سه شنبه 20 آذر با حضور محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور و سید جواد قانع فر رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه امضا شد.

معاون میراث فرهنگی کشور درباره این تفاهم نامه گفت: طی این تفاهم نامه تشکیل کارگروه های فنی و کمیته راهبردی و تامین اعتبار این طرح مورد تفاهم قرار گرفت.

او گفت: سامان دهی پیمانکاران و مشاورین و امور طراحی و نظارت، تدوین ضوابط و دستورالعملها و آیین نامه های مرتبط، تعیینات فنی و اجرایی حوزه میراث فرهنگی، امور مالی و قراردادها ، ارتقاء و تعیین صلاحیت عوامل اجرایی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه میراث فرهنگی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

معاون میراث فرهنگی کشور همچنین تاکید کرد: دبیرخانه این تفاهم نامه در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خواهد بود و قرار است جلسات کمیته راهبردی حداقل یک بار در ماه به دبیری مدیر کل حفظ و احیا بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی سازمان برگزار شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3144

به "تفاهم نامه نظام فنی اجرایی مرمت بین سازمان میراث فرهنگی و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه نظام فنی اجرایی مرمت بین سازمان میراث فرهنگی و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید