تم فانتزی اتاق کودک با دکوراسیونی شیک و بسیار شاد

به گزارش سهندبلاگ، تزیین دکوراسیون اتاق بچه ها یکی از جذاب ترین و جالب ترین وظایف در مبحث طراحی داخلی است. تزیین دکوراسیون اتاق کودک این فرصت را ایجاد می نماید تا از طرح های خلاقانه و و آنچه واقعا خواسته درونی است، استفاده بشود. تم فانتزی اتاق کودک را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین اتاق کودک دانست که در آن طراح، والدین و خود کودک دقیقا همان چیزی که در دل دارند را برای دکوراسیون انتخاب می نمایند. ویژگی ای که نمی توان از آن در هیچ مکانی دیگری مانند اتاق خواب بزرگسالان به راحتی انجام داد. برای مثال اگر خانواده تشکیل داده اید یا در دوره جوانی و میانسالی بسر می برید هر چقدر هم که به قهرمانان داستان ها و فیلم های محبوبتان، علاقه داشته باشید بازهم نمی توانید به گذشته بروید و از پوسترهای آنها در اتاق خود بهره ببرید.

تم فانتزی اتاق کودک با دکوراسیونی شیک و بسیار شاد

در این مطلب با 5 نمونه از زیباترین دکوراسیون های اتاق بچه ها آشنا می شویم که در آنها خلاقیت و رنگارنگ بودن حرف اول را می زند. این اتاق ها تماما با استفاده از عناصری بدیع و سرگرم کننده تزیین شده اند. به همین خاطر است که هر پدر و مادری آزرو دارد فرزندش در چنین اتاق خوابی رشد کند تا به رشد ذهنی و ایجاد تفکر خلاقانه در کودک خود یاری نموده باشند.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که استفاده از رنگ های سفید و صورتی، فضای بسیار شیرین و دوست داشتنی را در اتاق ایجاد نموده است. بروی دیوارهای این اتاق از پوسترها شخصیت های انیمیشن معروف Toy Story استفاده شده که هر کدام در فریمی متفاوت قرار گرفته اند. این اتاق زیبا توسط معمار مسلمان مصری طراحی شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10817

به "تم فانتزی اتاق کودک با دکوراسیونی شیک و بسیار شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم فانتزی اتاق کودک با دکوراسیونی شیک و بسیار شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید