تور آشنایی گروه عمانی در استان فارس به سرانجام رسید

به گزارش سهندبلاگ، نخستین تور آشنایی و معرفی ظرفیت های طبیعی و سلامت در فارس برای یک گروه 17 نفری عمانی به مدت 6 روز برگزار گردید.

تور آشنایی گروه عمانی در استان فارس به سرانجام رسید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی فارس در آخرین روز سفر این فعالین ضمن حضور در نشست خبری با این تیم عمانی در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان نمود: در این مدت با مشارکت بخش خصوصی و دولتی فرصت مطلوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری، طبیعی و سلامت استان فارس فراهم شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این تور آشناسازی از 18 هتل 4 و 5 ستاره، 3 بیمارستان، بازار وکیل، سرای مشیر و بازارچه های صنایع دستی بازدید شد و جاذبه طبیعی آبشار مارگون و پولاد کف سپیدان موردتوجه فراوان این گروه نهاده شد.

او این تور را نقطه آغازی برای آغاز همکاری مؤثر عمان و فارس در حوزه گردشگری دانست و گفت: برای ادامه ایجاد این ارتباط مؤثر به زودی یک تیم تلفیقی بخش دولتی و خصوصی در حوزه گردشگری فارس به کشور عمان اعزام می گردد و برگزاری نشست و نمایشگاه تخصصی را در دستور کار خود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با تأکید بر علت دعوت از نماینده وزارت امور خارجه در فارس در این نشست مطرح کرد: با این کار فرصتی فراهم شد تا مهمانان عمانی ما سؤالات خود در زمینه اخذ ویزا و ... را مستقیم از این مقام مسئول مطرح نمایند.

در ادامه این نشست نماینده وزارت امور خارجه در فارس نیز از عملکرد مطلوب در صدور ویزای فرودگاهی در شیراز ابراز رضایت کرد و گفت: از تمامی اقدامات قانونی عمان در حوزه گردشگری حمایت می کنیم.

خلیلی اضافه کرد: فرودگاه شیراز دومین نمایندگی کشور و پیشگام در حوزه صدور ویزای الکترونیکی است و برای صدور ویزا در اسرع وقت نهایت کوشش خود را می نماید.

در خاتمه جلسه نماینده این گروه عمانی با ابراز رضایت از سفر خود به فارس گفت: فارس را در دو روز کشف کردیم و مطمئنیم که توانمندی های گردشگری فارس بیش از تجربه ما در این مدت است.

او اضافه کرد: برخورد کارکنان هتل های فارس حرفه ای است و مهمان پذیری و مهمان نوازی مردم این دیار مثال زدنی و بی نظیر است و با این ظرفیت مطلوب آب و هوایی، تاریخی، حوزه سلامت و جاذبه های طبیعی قطعاً در بازگشت به عمان برای ادامه این همکاری ها و تعریف تورهای گردشگری برای اعزام به فارس اقدام خواهیم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2570

به "تور آشنایی گروه عمانی در استان فارس به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آشنایی گروه عمانی در استان فارس به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید