جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد

به گزارش سهندبلاگ، در حال حاضر 103 مورد کرونای تایید شده در کانادا گزارش شده است. در جدیدترین خبرها آمده است که خانم سوفی گرگوار ترودو همسر نخست وزیر کانادا جاستین ترودو، اواخر روز چهارشنبه پس از سخنرانی در بریتانیا نشانه های خفیف کرونا را از خود بروز می داد. علائم مزبور پس از بازگشت از لندن شبیه آنفولانزا بوده اند. البته از چهارشنبه تا کنون علائم برطرف شده اند. این زوج در حال حاضر در خانه قرنطینه هستند تا نتایج آزمایششان آماده شود. البته لازم به ذکر است شخص آقای ترودو فاقد علائم بیماری است.

جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد

آقای ترودو به توصیه پزشک فعالیت های روزمره خود را البته با احتیاط فراوان در پی گرفته و از خانه به صورت دورکاری کار خود را ادامه می دهد. گفتنی است طی روزهای اخیر تنی چند از سیاستمداران سراسر جهان پس از تماس با ویروس کرونا خود را قرنطینه کرده اند. اما آقای ترودو یکی از اولین سیاستمداران ارشد جهان است که موارد احتیاطی را مو به مو رعایت کرده است. رئیس جمهور مغولستان که در ماه فوریه سفری به چین داشته است اخیرا پس از یک قرنطینه 14 روزه به سر کار خود برگشته است.

آقای ترودو قرار بود طی دو روز آینده در اتاوا جلساتی را با نخست وزیران استان های مختلف کانادا داشته باشد. با اوضاع به وجود آمده این جلسات تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شوند؛ آقای ترودو در عوض با تلفن به مصاحبه با همتایان استانی خود می پردازد و موضوع بحث حول محور واکنش کانادا به پندمی کرونا خواهد بود. آقای ترودو همچنان به صورت دورکاری و از طریق تلفن به صحبت با سیاستمداران ارشد جهان و کمیسیون ویژه مبارزه با کویید 19 خواهد پرداخت.

گفتنی است یکی دیگر از رهبران حزب فدرال کانادا به نام آقای Jagmeet Singh روز پنجشنبه گفته است که به خاطر کسالت در خانه مانده است گرچه پزشکان به او گفته اند که علائم ناخوشایندی اش با علائم کرونا بی ارتباط است.

شرایط کرونا در کانادا

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر 103 مورد تایید شده از کرونا در استان های بریتیش کلمبیا، انتاریو، آلبرتا، کبک و منیتوبای کانادا گزارش شده است. گفتنی است تنها یک مورد مرگ بر اثر کرونا در کانادا تا کنون گزارش شده است.

ویزای کانادا در وحشت کرونا!

کرونا و سفرهای خارجی؛ توصیه هایی از سازمان بهداشت جهانی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15220

به "جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید