صندلی شعر در موسیقی آنالیز می گردد

به گزارش سهندبلاگ، در برنامه امشب شب موسیقی، با حضور محمد سریر و حمیدرضا اردلان آهنگساز، پژوهشگر موسیقی، به صندلی کلام و شعر در موسیقی امروز پرداخته می گردد.

صندلی شعر در موسیقی آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در شب موسیقیایی شب های هنر به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، امشب صندلی کلام و شعر در موسیقی مورد آنالیز قرار می گیرد.

رضا مهدوی در این مصاحبهی شبانه میزبان محمد سریر آهنگساز، موسیقیدان و یکی از ملودی پردازان ایران و حمیدرضا اردلان آهنگساز، پژوهشگر موسیقی و استاد دانشگاه است که در سه دهه گذشته در شناسایی، حفظ و احیای آیین های اقوام ایرانی و طرح مسأله بنیادین در باب معرفت شنیداری در این حوزه نقش داشته است.

در برنامه امشب سه آیتم موسیقی با آهنگسازی سریر و سه قطعه موسیقی نواحی به انتخاب اردلان پخش خواهد شد و علاوه بر آیتم چهل سالگی و نیز آیتم ناشنیده که هر هفته یک قطعه ناب موسیقی را پخش می نماید، مصاحبه با مهدی آذرسینا درخصوص ارتباط موسیقی و شعر، بخش دیگر برنامه امشب خواهد بود.

شب موسیقی به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری یکی از برنامه های شب های هنر است که از یکشنبه شب ها ساعت 23 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 110

به "صندلی شعر در موسیقی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی شعر در موسیقی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید