جدایی اسطوره از پرسپولیس؟ ، کار کردن کنار گل محمدی تجربه خوبی بود!

به گزارش سهندبلاگ، کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی سرخ ها به سرمربیگری در لیگ برتر واکنش جالبی نشان داد.

جدایی اسطوره از پرسپولیس؟ ، کار کردن کنار گل محمدی تجربه خوبی بود!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سیدجلال حسینی، در خصوص حضور در کلاس مربیگری B آسیا، اظهار کرد: این کلاس ها و آموزش ها برای ما خوب است. امیدوارم شرایط بهتری باشد که همه جوان ها بتوانند استفاده نمایند.

مربی پرسپولیس در خصوص ارزیابی اش از لیگ 22، گفت: سال خوبی برای من بود. بعد از خداحافظی ام، کار کردن کنار یحیی گل محمدی برایم دوره خوبی برای کسب تحربه بود. سال سختی پشت سرگذاشتیم و قهرمانی خوبی به دست آوردیم.

وی در خصوص اینکه آیا هدفی برای سرمربیگری در تیم های دیگر دارد، مطرح کرد: همواره کوشش کردم و هدف داشتم. هیچ وقت نتوانستم کاری را انجام ندهم. تمام کوششم این است که همواره با هدف زندگی کنم.

حسینی در خصوص بقای ملوان در لیگ برتر، اظهار کرد: مازیار زارع با یاری طرفداران توانست این تیم را نگه دارد و فکر می کنم پیروزیت خوبی برای زارع محسوب می گردد.

وی در خصوص اعلام جدایی سرمربی تیم ملوان، گفت: هر مربی احتیاج به ابزاری دارد. مطمئنا این برای زارع فراهم نشده، طرفداران انزلی چی همواره پشت تیم هستند اما تیم هم به بازیکن احتیاج دارد تا در یک لیگ فرسایشس بتواند پیروز باشد.

حسینی در خصوص اینکه محاسنش سفید شده و آیا دوران بازیکنی سخت تر بوده یا دوران مربیگری، مطرح کرد: هم دوران بازی سخت است هم مربیگری، فوتبال کلا سخت شده است. محاسن من سفید بود. در زمان بازی تحت فشار بودیم. در مربیگری هم روزهای سختی وجود دارد.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا افتخارات دوران بازی را در مربیگری هم تکرار می نماید، گفت: در فوتبال، وقتی امروز قهرمان می شوید فردا باید از نو آغاز کنید. قهرمان لیگ برتر شدیم، الان در جام حذفی دو بازی سنگین داریم و تمرکزمان روی بازی با طرفدار است. در فوتبال وقتی پیروز می شوید، فردا روز جدیدی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19155

به "جدایی اسطوره از پرسپولیس؟ ، کار کردن کنار گل محمدی تجربه خوبی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی اسطوره از پرسپولیس؟ ، کار کردن کنار گل محمدی تجربه خوبی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید