خانه حاتمی بروجرد بازسازی می گردد

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی لرستان از شروع فصل جدید بازسازی خانه تاریخی حاتمی بروجرد اطلاع داد.

خانه حاتمی بروجرد بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز دوشنبه 19 خرداد 99 در این خصوص گفت: اقدامات حفاظتی و بازسازیی این فصل از بازسازی خانه تاریخی حاتمی شامل اجرای تیرریزی، بازسازی سقف بخش جنوب غربی، بازسازی و اجرای طاق نماهای بخش غربی بنا است که بر اساس الگوی اولیه انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه بازسازی خانه حاتمی در مرحله انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد بوده، اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این فصل از بازسازی خانه تاریخی حاتمی بروجرد، یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

خانه حاتمی در محله طباطبایی های شهر بروجرد با مساحت بیش از یک هزار و 300 متر مربع در دو طبقه احداث شده و قدمت آن به دوره صفویه برمی شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8382

به "خانه حاتمی بروجرد بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه حاتمی بروجرد بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید