خبرنگاران عملیات برفروبی در13هزارو 655 کیلومتر از جاده های استان مرکزی انجام شد

به گزارش سهندبلاگ، اراک - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 13 هزار و 665 کیلومتر- باند از جاده های این استان در 24 ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

خبرنگاران عملیات برفروبی در13هزارو 655 کیلومتر از جاده های استان مرکزی انجام شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی زندی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: سه هزار و 910 تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده های استان مرکزی پخش شد.

وی ادامه داد: جاده های استان مرکزی در این مدت از سوی 65 گروه ثابت و سیار متشکل از 211 نفر از راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با استفاده از 122 دستگاه ماشین آلات راهداری، پاکسازی و نمک پاشی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: جاده های استان اکنون باز و تردد در آنها به صورت روان در جریان است.

زندی فر از مردم خواست هنگام مسافرت در فصل زمستان وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی تجهیز نموده و از زنجیر چرخ و یا لاستیک های یخ شکن استفاده نمایند.

وی ادامه داد: رانندگان هنگام رانندگی در هوای مه آلود، از چراغ مه شکن استفاده نموده و در صورت نداشتن این چراغ با روشن کردن نور پائین با احتیاط کامل به راستا خود ادامه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اضافه کرد: میزان باد لاستیک های خودرو اهمیت بسیاری دارد و چرخی که تنظیم باد داشته باشد بهترین و مناسب ترین چسبندگی را با سطح جاده خواهد داشت و دوام آن نیز بیشتر است.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از جاده های این استان تردد می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12328

به "خبرنگاران عملیات برفروبی در13هزارو 655 کیلومتر از جاده های استان مرکزی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات برفروبی در13هزارو 655 کیلومتر از جاده های استان مرکزی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید