خبرنگاران مدیرآموزش وپرورش دیلم: فضای مطالعه داوطلبان کنکور تامین شد

به گزارش سهندبلاگ، گناوه - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت:یکی از بسترهای لازم برای آمادگی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری فضای مناسب برای مطالعه است که این مدیریت تدابیر لازم اندیشیده است.

خبرنگاران مدیرآموزش وپرورش دیلم: فضای مطالعه داوطلبان کنکور تامین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدمهدی محسنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: دانش آموزان در روزهای مانده به آزمون برای مطالعه به طور ویژه به فضایی توام با آرامش و امنیت خاطر احتیاج دارند و این فضا را به عنوان یک مطالبه به حق از مسئولان آموزش و پرورش دارند.

وی با تاکید بر اهمیت دوران جمع بندی مطالعاتی در موفقیت داوطلبان گفت: بسیاری از دانش آموزان در روزهای جمع بندی مطالعاتی، به دلیل شرایط حاکم بر خانواده یا سایر مسائل، از فضای مطالعاتی مناسب و دارای آسایش فکری محروم هستند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان با داشتن کتابخانه شهید خلیجی، فضایی بسیار مناسب در محیطی آرام و متناسب با احتیاج دانش آموزان در اختیار دارد که با رایزنی های اجرا شده، از امروز برای استفاده داوطلبان جهت مطالعه دوران جمع بندی بازگشایی خواهد شد.

محسنی اظهارداشت: در حال حاضر مخزن کتابخانه شهید خلیجی قابل استفاده نیست و مراجعین باید کتاب ها و جزوه های لازم را باخود به همراه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم اضافه کرد: برای تامین آسایش بیشتر داوطلبان، فضای کتابخانه شهید خلیجی در روزهای زوج به دختران و در روزهای فرد به پسران در دو نوبت صبح و عصر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در شهرستان گفت: فضای کتابخانه به طور مستمر شستشو و ضدعفونی می گردد تا دانش آموزان بتوانند با آرامش خاطر در این فضا حضور یابند، ضمن اینکه از ورود دانش آموزان بدون ماسک جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9667

به "خبرنگاران مدیرآموزش وپرورش دیلم: فضای مطالعه داوطلبان کنکور تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرآموزش وپرورش دیلم: فضای مطالعه داوطلبان کنکور تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید