فعالیت مدارس به صورت حضوری، اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان

به گزارش سهندبلاگ، پارسا گفت: پیگیری آموزش به صورت حضوری، لازمه ارتقای کیفیت فعالیت ها است و فعالیت مدارس به صورت حضوری اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان است.

فعالیت مدارس به صورت حضوری، اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان

خبرنگاران کرمان - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیگیری آموزش به صورت حضوری، لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است و طبق بخشنامه ها و قوانین تازه از سوی وزارت، آموزش در مدارس باید به شکل حضوری پیش رود و فعالیت مدارس به صورت حضوری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

او می گوید: طی ماه های گذشته که درگیر کرونا بوده و هستیم، فرآیند آموزش و یادگیری در فضای مجازی پیش رفت که در این مقطع زمانی، بیشترین زحمت بر دوش دبیران و مدافعان آموزش بود و به یقین می توان ادعا کرد، بیشترین زحمات و چالش ها در امور آموزشی و پرورشی مقابل راه سرگروه های درسی بود و آن ها با توان و کوشش مضاعف خود، سعی کردند تا برترین راه ها و شیوه های متناسب با شرایط را ارائه دهند.

اصغر پارسا گفت: همان گونه که بر همه ما آشکار است، آموزش به وسیله فضای مجازی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست؛ بنابراین با توجه کمتر شدن آمار مبتلایان به کرونا، بخشنامه ها و قوانین تازه ای از سوی وزارت صادر شده است که در آن از حضوری شدن آموزش در مدارس از این تاریخ به بعد خبر می دهد.

او می گوید: باید با دانش آموزان پدرانه و مادرانه رفتار کنیم و به عنوان مسئولی دلسوز، اهم مسائل و آسیب ها به خصوص مسائل آموزشی دانش آموزان را شناسایی نموده و در صدد یافتن راهکار آن ها باشیم.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان عشایر در خانواده هایی با اصالت، غیور و بی آلایش به زندگی مشغول هستند و در راستا تحصیل همواره با مسائل خاص و عدیده ای رو به رو بوده اند که هدف ما یافتن راهکار برای کم کردن این مسائل و ارتقای کیفیت آموزشی آنان است.

پارسا در انتها از پایگاه سلامت اداره آموزش و پرورش عشایری استان کرمان تماشا کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16563

به "فعالیت مدارس به صورت حضوری، اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مدارس به صورت حضوری، اولویت اصلی آموزش و پرورش کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید