خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش: روحانی دغدغه آموزش دانش آموزان را دارد

به گزارش سهندبلاگ، تهران - خبرنگاران - وزیر آموزش و پرورش در یادداشتی در توئیتر نوشت: رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی دغدغه و نگرانی بخش آموزش دانش آموزان را دارد.

خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش: روحانی دغدغه آموزش دانش آموزان را دارد

محسن حاجی میرزایی شنبه شب در توئیتی نوشت: در سه هفته اخیر علاوه بر جلسات هیات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، حتی در روزهای تعطیل و از جمله تماس تلفنی روز گذشته، پیگیر برنامه ها و تدابیر آموزش و پرورش در این باره بودند.

وی گفت: به ایشان اطمینان دادن که برای ما هم سلامت و هم استمرار آموزش دانش آموزان مهم است.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر گقته بود که سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد و همه فرایندها مطابق قبل از تعطیلات تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسوولیت ما کم نشده است بلکه شکل اجرای آن تغییر پیداکرده است، گفت: بدون هیچ کم و کاستی باید وظایف را انجام دهیم و حتی جدی تر و سخت گیرتر باشیم و هرمدرسه ای با شیوه و خلاقیت خود این مهم را انجام دهد و این خلاقیت را به مدارس تفویض می کنیم تا برنامه ریزی درسی و ریتم زندگی دانش آموزان در بستر فضای الکترونیک و رسانه ملی حفظ شود.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها،آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی شرح داد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیر حضوری مطابق برنامه درسی هرکلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7424

به "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش: روحانی دغدغه آموزش دانش آموزان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش: روحانی دغدغه آموزش دانش آموزان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید