خبرنگاران وزیر اقتصاد ارمنستان: برای توسعه روابط گردشگری گام بر می داریم

به گزارش سهندبلاگ، اصفهان- خبرنگاران- وزیر اقتصاد ارمنستان گفت: اصفهان میراث فرهنگی و تاریخی عظیمی را در خود جای داده است و ما در این وزارتخانه به عنوان متولی امور گردشگری در راستای گسترش روابط گردشگری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خبرنگاران وزیر اقتصاد ارمنستان: برای توسعه روابط گردشگری گام بر می داریم

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

وهان کروبیان یکشنبه شب در حاشیه بازدید از کلیسا وانک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران اضافه نمود: اصفهان مکانی ارزشمند، ثروتمند و غنی بوده که میراث فرهنگی و تاریخی کم نظیری را در خود جای داده است.

وزیر اقتصاد ارمنستان توضیح داد: زمانی که عنوان می گردد اصفهان هیچ کم و کاستی ندارد بحق درست بوده و این استان از ظرفیت های غنی برخوردار است که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

کروبیان با تاکید بر ضرورت توسعه بیشتر روابط میان ایران و ارمنستان گفت: در ملاقات با فعالان مالی اتاق بازرگانی اصفهان جلسه خوبی با اعضای اتاق داشتیم و موضوعات و توافقات مهمی در زمینه گسترش همه مسائل مربوط به تبادلات تجاری و فرهنگی میان 2 کشور صورت گرفت.

به گفته وی با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان صحبت هایی در زمینه برطرف موانع موجود میان ایران و ارمنستان صورت گرفت که بر توسعه بیش از پیش 2 کشور تاثیرگذار است.

وهان کروبیان در سفر یکروزه به اصفهان با عباس رضایی استاندار و فعالان مالی استان ملاقات و از فرودگاه شهید بهشتی و شماری از واحدهای تولیدی و کلیسا وانک و نمایشگاه بین المللی اصفهان بازدید کرد.

کروبیان یکشنبه شب بعد از بازدید از آثار تاریخی، اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

وزیر اقتصاد ارمنستان برای رایزنی به منظور افزایش سطح تعاملات تجاری 2 کشور روز آدینه، سوم بهمن وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگاران، حضور وهان کروبیان، در سفر پنج روزه خود به ایران، با تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نیرو، رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ملاقات و گفت و گو خواهد نمود.

ملاقات با فعالان مالی ارامنه در تهران، بازدید از کارخانه سیناژن، کارخانه لبنیات میهن از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد ارمنستان طی سفر پنج روزه به تهران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11904

به "خبرنگاران وزیر اقتصاد ارمنستان: برای توسعه روابط گردشگری گام بر می داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر اقتصاد ارمنستان: برای توسعه روابط گردشگری گام بر می داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید