خبرنگاران چهار انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد

به گزارش سهندبلاگ، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 2 هزار و 916 حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده و خارج از شبکه توزیع به ارزش حدود 20 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

خبرنگاران چهار انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرنگاران ، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با موضوع توسعه نظم و امنیت اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی از احتکار لاستیک در چهار کنندگی فروش لاستیک خودرو اطمینان حاصل کردند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس این انباری ها اعزام شدند.

به گفته وی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این بازرسی از این انبارها پیروز شدند در مجموع 2 هزار و 916 حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده به ارزش حدود 20 میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

او با اشاره به اینکه لاستیک ها به صورت غیرقانونی دپو شده بود، اظهار داشت: این کنندگی ها با احتکار لاستیک ها قصد داشتند آنها را خارج از شبکه توزیع بفروشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: با تشکیل پرونده برای مسوولان کنندگی های فروش لاستیک این افراد برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

سردار حسینی ادامه داد: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره 110 اعلام کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11969

به "خبرنگاران چهار انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید