خبرنگاران کاظمی: از حضور دوباره در تیم ملی بسکتبال بسیار خوشحالم

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- ملی پوش بسکتبال کشورمان، گفت: از دعوت دوباره به تیم ملی بسیار شاد هستم و همه تلاش خود را به کار می گیرم تا برای تیم ملی مفید باشم.

خبرنگاران کاظمی: از حضور دوباره در تیم ملی بسکتبال بسیار خوشحالم

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، ارسلان کاظمی امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد بازگشت خود به تیم ملی، گفت: از این موضوع بسیار خرسند هستم و همه تلاش خود را به کار می گیرم تا برای تیم ملی مفید باشم. همه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و من نیز امیدوار هستم تا حریفان را با قدرت شکست داده و به دور بعدی صعود کنیم

وی افزود: به طور قطع دیدار با تیم های عربی همیشه سخت است زیرا آن ها به قول معروف بد قلق هستند. ما قبلا هم تجربه این کار را داشتیم که در مقابل آنها به مشکل بر بخوریم.

ملی پوش بسکتبال در مورد غیبت حامد حدادی و بهنام یخچالی در این رقابت ها شرح داد: به طور حتم نبود این دو بازیکن در تیم حس می شود. حدادی تنها بازیکن ایرانی است که در لیگ آمریکا بازی کرده و بهنام هم یکی از بازیکنان خوب ایران است اما جوانان بسیار خوبی داریم که انگیزه زیادی دارند و امیدوارم که آنها نمایش خوبی داشته باشند.

کاظمی در مورد دیدار با آمریکا و فرانسه در مرحله گروهی المپیک، گفت: در المپیک همیشه بهترین تیم ها حضور دارند و آنجا جای تفریح و خوشگذرانی نیست زیرا همه برای کسب مقام می آیند و من و جای افتخار دارد که بعد از انقلاب برای دومین بار به المپیک می رویم. این دو تیم از بهترین تیم های جهان هستند و امیدوارم بهترین بازی ها را در مقابلشان داشته باشیم.

وی در مورد دیدار با آمریکا افزود: تجربه من و حدادی می تواند در این بازی کمک کند. از آن ها شناخت داریم. کوین دورانت اگر مصدوم نباشد دوباره به المپیک می آید. به طور قطع رقابت بسیار سختی با آمریکا داریم.

پنجره سوم دیدارهای انتخابی کاپ آسیا 2021 از 30 بهمن تا سوم اسفند برگزار می شود و تیم ملی بسکتبال ایران در این پنجره با تیم های عربستان سعودی و قطر بازی خواهد کرد. تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم کاپ آسیا برابر عربستان به پیروزی رسید و مقابل سوریه مغلوب گردید.

همچنین قرعه کشی رقابت های بسکتبال المپیک توکیو برگزار و تیم ملی ایران با آمریکا و فرانسه هم گروه شد. بازی های المپیک در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود بازی های المپیک در مرداد سال 99 برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12575

به "خبرنگاران کاظمی: از حضور دوباره در تیم ملی بسکتبال بسیار خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاظمی: از حضور دوباره در تیم ملی بسکتبال بسیار خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید