خبرنگاران 26 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند

به گزارش سهندبلاگ، اراک - خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 143 مورد جدید ابتلا به کرونا شبانه روز اخیر در استان شناسایی شده که 26 بیمار به دلیل وخامت حال در مراکز درمانی بستری شدند و اقدامات مراقبتی از آنان جریان دارد.

خبرنگاران 26 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند

دکتر محمد جمالیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تا به امروز به 32 هزار و 136 نفر رسیده است.

وی شرح داد: 117 مورد از بیماران جدید کرونایی استان به صورت سرپایی خدمات دریافت نموده اند و باید تا منفی شدن نتایج آزمایش مجدد در قرنطینه خانگی بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: هشت بیمار مبتلا به کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند و شمار فوت شده های کرونایی این استان تا به امروز به یک هزار و 279 نفر رسیده است.

دکتر جمالیان شرح داد: اعمال محدودیت های 2 هفته اخیر در این استان نتایج موثری در بر داشته و موجب شد که این استان از فهرست مناطق قرمز بیماری خارج گردد و اکنون باید تابع دستورات برای استان های شرایط نارنجی باشد.

استان مرکزی دومین استانی بود که بعد از قم ویروس کرونا در آن منتشر شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11667

به "خبرنگاران 26 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید