خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مسئله ای کار می نمایند!

به گزارش سهندبلاگ، بر خلاف تصور عامه مردم ، خودروهای برقی و الکتریکی حتی بهتر از خودروهای بنزینی و دیزلی در هوای سرد زمستان کار می نمایند.

خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مسئله ای کار می نمایند!

به گزارش خبرنگاران، با توجه به گسترش روزافزون و استقبال بی نظیر مشتریان بازارهای دنیای خودرو از وسائل نقلیه برقی و الکتریکی، یکی از مهم ترین چالش های پیش روی این خودروها احتمال خرابی و کار نکردن آنها در دمای بسیار پایین و هوای سرد زمستان بخصوص در مناطق سردسیر بود اما به تازگی تازه ترین گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در حوزه خودرو نشان می دهد که خودروهای برقی حتی در بسیاری از موارد بهتر از خودروهای بنزینی و دیزلی کار می نمایند.

بسیاری از کشورهای دنیا قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به فراوری انبوه برسانند.

بر اساس گزارش وب سایت clean technica در بسیاری از آزمایش ها و تحقیقاتی که محققان و پژوهشگران انجام داده اند، دریافته اند که خودروهای برقی و الکتریکی دوستدار محیط زیست در بسیاری از موارد از خودروهای بنزینی که دارای باتری هستند، بهتر و زودتر استارت خورده و روشن می شوند و با مسائل دیگری همچون یخ زدن و از کار افتادن سیستم محرکه، موتور و پیشرانه برقی روبرو نشده اند.

یکی از این کارشناسان خاطرنشان نموده است: متاسفانه تبلیغات منفی زیادی علیه خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست اجرا شده که موجب شکل دریافت یک افسانه و باور نادرست در میان مردم و شهروندان کشورهای مختلف دنیا شده است که این خودروها در زمستان روشن نشده و از کار می افتند اما تحقیقات و آزمایش های مختلف نشان داده است که علاوه بر اینکه این خودروها هیچ مسئله ای در هوای سرد و زمستانی پیدا ننموده اند، از همتایان بنزینی و دیزلی خود نیز عملکرد و کارکرد بهتر و موفقیت آمیزتری را به ثبت رسانده اند و بدین ترتیب همگی فرضیه های نادرست را رد نموده اند.

از بهترین، پرفروش ترین، لوکس ترین و مجهزترین خودروهای برقی و الکتریکی در دنیا می توان به تسلا اس، تسلا ایکس، شورولت بولت، نیسان لیف (Leaf) ، کیا سول(Soul) ، فولکس واگن ای گلف، فورد Focus الکتریکی و هیوندای آیونیک اشاره نمود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 695

به "خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مسئله ای کار می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مسئله ای کار می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید