دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، انتخاب واحد و معرفی دانشگاه

به گزارش سهندبلاگ، انتخاب واحد و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشکده ها و رشته های تحصیلی این دانشگاه.این واحد سومین واحد از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ تعداد دانشجو است...

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، انتخاب واحد و معرفی دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب 10 تیر 1364 با محور رشته های فنی و مهندسی تأسیس شد و فعالیت خود را با جذب 700 دانشجو در رشته ها و گرایش های مختلف شروع کرد. شروع کار این دانشگاه در مقطع کاردانی بود و عمدتاً رشته های فنی را شامل می شد و تعداد محدودی از رشته های کارشناسی به مرور زمان و با تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها و با جذب نیروهای متخصص ایجاد شد. پس از آن بیشتر گرایش های کارشناسی و کارشناسی ارشد ایجاد شد. دانشکده فنی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از نظر وسعت تعداد دانشجو، بزرگترین دانشگاه در میان واحدهای دیگر است. پس از سال 1364 تعداد رشته های دانشگاه از نظر کمی و کیفی گسترش بسیار زیادی پیدا کرد.

این واحد سومین واحد از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ تعداد دانشجو است. دانشگاه تهران جنوب جز 5 دانشگاه برتر واحدهای دانشگاهی با قدمتی 32 ساله است.

بر اساس سیستم بین المللی رتبه بندی وبومتریکس اسپانیا در سال 2017، وب سایت دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب رتبه دوم را بین واحدهای دیگر دانشگاه آزاد را دارد. این واحد دانشگاهی اکنون با 67 رشته دکتری، 134 رشته کارشناسی ارشد، 68 رشته کارشناسی و 23 رشته کارشناسی ناپیوسته به فعالیت خود ادامه می دهد.

سایت دانشگاه آزاد تهران جنوب به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و آلمانی موجود است:

سایت فارسی دانشگاه آزاد تهران جنوب

سایت انگلیسی دانشگاه آزاد تهران جنوب

سایت عربی دانشگاه آزاد تهران جنوب

سایت آلمانی دانشگاه آزاد تهران جنوب

دانشگاه آزاد تهران جنوب از ابتدای تأسیس خود در سال 64 بیش از 70 هزار فارغ التحصیل داشته است.

دانشکده های دانشگاه آزاد تهران جنوب

  • فنی و مهندسی
  • تحصیلات تکمیلی فنی مهندسی
  • مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک عمران و معدن
  • مهندسی شیمی و پلیمر
  • مهندسی برق
  • حقوق و علوم سیاسی
  • روان شناسی و علوم تربیتی
  • اقتصاد و حسابداری
  • ادبیات فارسی و زبان های خارجه
  • مدیریت
  • علوم پایه
  • هنر و معماری
  • دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد تهران جنوب

انتخاب واحد دانشگاه آزاد تهران جنوب

برای انتخاب واحد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می توانید با استفاده از سامانه دانشجوی اینترنتی آن اقدام کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شده و در زمان مقرر که در سامانه اعلام خواهد شد اقدام به انتخاب واحد کنید.

سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب

اتوماسیون تغذیه دانشگاه تهران جنوب

دانشجویان و کارمندان دانشگاه برای شارژ کارت تغذیه و رزرو غذا باید از سایت jeton.azad.ac.ir اقدام نمایند.

کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه تغذیه به ترتیب شماره کارت تغذیه و عدد یک است که لازم است پس از اولین ورود رمز عبور تغییر داده گردد.

کارت تغذیه به وسیله درگاه های پرداخت الکترونیکی قابل شارژ است و رزرو غذا به صورت اینترنتی و به وسیله منوی انتخاب غذا که در سایت است انجام می گردد. همچنین دانشجویان می توانند به وسیله دستگاه های مخصوص رزرو غذا که در دانشگاه مستقر است، اقدام به رزرو غذا نمایند. توجه داشته باشید که رزرو غذا تنها تا ساعت 13 روز چهارشنبه هر هفته برای هفته بعد امکان پذیر است. در هنگام رزرو غذا دقت کنید تا سلف اشتباه را انتخاب نکنید. زمان توزیع غذا نیز از ساعت 12 تا 13 هر روز است.

مجموعه های ورزشی

در سال 1387 رشته تربیت بدنی و گرایش های فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی و بیومکانیک ورزشی به رشته های این دانشگاه اضافه شد و در حال حاضر دو مرکز تربیت بدنی در این دانشگاه قرار گرفته است.

مجموعه ورزشی شهید افشین کاوه

بهمن سال 88 بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب تهران در دانشگاه آزاد اسلامی به نام شهید کاوه افتتاح شد. این مجموعه ورزشی شامل 10 هزار و 160 متر مربع ورزشگاه، 6562 متر زمین چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و پارکینگ است. کلاس های درس، خوابگاه و ساختمان اداری نیز از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی است.

مجموعه ورزشی دانشکده فنی

این مجموعه ورزشی در بلوار آهنگ قرار گرفته است که شامل یک سالن سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و زمین های جانبی است. باشگاه بدنسازی و تنیس روی میز از دیگر امکانات این مجموعه است.

راه های ارتباطی و آدرس دانشگاه تهران جنوب

آدرس: تهران - خیابان کریمخان زند - خیابان ایرانشهر شمالی - نبش خیابان آذرشهر- منطقه پستی 11- پلاک 223- ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

تلفن: 30-88830826-21-98+

98-21-83843343+

نمابر: 88830831-21-98+

کدپستی: 1584743311

پست الکترونیکی:

[email protected] , [email protected]

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7737

به "دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، انتخاب واحد و معرفی دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ، انتخاب واحد و معرفی دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید