درخواست نهاد ریاست جهموری از دانشگاه ها برای ارائه راه چاره در مورد احیای زاینده رود

به گزارش سهندبلاگ، رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری از دانشگاه ها برای احیای زاینده رود و حل مسائل این حوضه آبریز درخواست همکاری کرد.

درخواست نهاد ریاست جهموری از دانشگاه ها برای ارائه راه چاره در مورد احیای زاینده رود

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، رییس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری در نامه ای به روسای تعدادی از دانشگاه ها، از این دانشگاه ها خواست که نظرات، پیشنهادات و راهکار های خود را در مورد احیای زاینده رود و حل مسائل این حوضه آبریز به این مرکز ارسال نمایند.

در نامه محمدصادق خیاطیان خطاب به رؤسای دانشگاه های اصفهان، آزاد اسلامی، تهران، شهرکرد، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، علم و صنعت ایران و یزد عنوان شده است که ماموریت تدوین و برنامه ریزی راهبردی احیای زاینده رود و ارائه راهکار های عملیاتی حل مسائل این حوضه آبریز از سوی رئیس جمهور به مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری محول شده است.

این دانشگاه ها می توانند در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی، نظرات، پیشنهادات و راهکار های خود را تا امروز، چهارم آذرماه جاری و حداکثر در دو صفحه به مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری ارسال نمایند.

محور های این پیشنهادات به توضیح زیر است:

- چالش ها: مسائل کلیدی حوضه آبریز زاینده رود؛ عوامل: علل ریشه ای اولویت دار و پدیدآورنده و استمراردهنده چالش؛ راهبردها: جهت های اصلی اصلاح یا برطرف عوامل ایجاد چالش؛ راهکارها: راهکار ها و ابتکارات کلیدی معین به منظور اجرای راهبردها؛ نتایج کوتاه مدت: نتایج قابل حصول در بازه زمانی یک ساله؛ نتایج میان مدت: نتایج قابل حصول در بازه زمانی دو ساله و

- نتایج بلندمدت: نتایج قابل حصول در بازه زمانی چهار ساله.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17558

به "درخواست نهاد ریاست جهموری از دانشگاه ها برای ارائه راه چاره در مورد احیای زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نهاد ریاست جهموری از دانشگاه ها برای ارائه راه چاره در مورد احیای زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید