در جست وجوی جذاب ترین مکان ها برای تماشای غروبی دل انگیز در عمان

به گزارش سهندبلاگ، غروب توصیفی زیبا از خلاقیت طبیعت است که هر روز با تصویری متفاوت که تا کنون نظیرش تکرار نشده همه را محو و شیفته هنر خود می نماید.

در جست وجوی جذاب ترین مکان ها برای تماشای غروبی دل انگیز در عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

در کنار جاذبه های دیدنی فراوان عمان به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از غروب خورشید خود را به یکی از معروفترین مناطق عمان برای تماشای این صحنه شگفت انگیز برسانید و شاهد هنرآفرینی طبیعت و ثبت این لحظات جادویی برای همواره در ذهن تان باشید.

غروب های تماشایی مسقط

برای ر هایی از هیاهوی زندگی شهری در مسقط ، پایتخت عمان هیچ چیز دل نشین تر از این نیست تا سر ساعتی مقرر خود را به یکی از سواحل شگفت انگیز این شهر برسانید و آماده دیدن صحنه ای بی همتا از اثرآفرینی هنرمندانه خورشید، آسمان و دریای بی کران باشید. سواحل القرم، قنتب و البوستان از زیباترین سواحل مسقط هستند که جلوه ای رنگارنگ از غروب را به تصویر می کشند.

پیوند آسمان و شن زارهای طلایی در صحرای واهیبا

کویر لحظه لحظه اش سرشار از واقعه ای حیرت انگیز است که شما را شگفت زده خواهد نمود. اگر در حال سپری کردن روزی مهیج در صحرای واهیبا در منطقه الشرقیه هستید قبل از فرارسیدن شب از چادر خود بیرون بیایید تا شاهد صحنه ای فوق العاده و فراموش نشدنی از انعکاس غروب در شن زار های طلایی باشید. خورشید درخشان کویر را به امید فردایی سوزان و داغ ترک می نماید و روشنی روز کم کم جای خود را به سیاهی شب می سپارد.

غروبی رنگارنگ در کوه های جبل الاخضر

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به کوهنوری هستید، مطمئناً برنامه ای مهیج برای رفتن بر فراز کوه های سرسبز جبل الاخضر را ترتیب داده اید. کوه های جبل الاخضر با تراس هایی پوشیده از گیا هان رنگارنگ، مزارعی زیبا و صخره های سنگی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در دامنه کوه های الحجر در شمال عمان به حساب می آید. هنگامی که خود را بر فراز کوه های جبل الاخضر رساندید منتظر بمانید تا محو شدن گوی درخشان خورشید را در آسمان عمان تماشا کنید.

نمایش غروب در کوه خورشید

جبل الشمس کوه خورشید است و این نام از این رو به این قله مرتفع در رشته کوه های الحجر نسبت داده شده که این مکان اولین نقطه ایست که در عمان خورشید از آن تاریکی شب را پس زده و سر برمی آورد.

تماشای منظره ای شگفت انگیز در اطراف کوه جبل الشمس، روستا ها و طبیعت بکر به همراه غروب آفتاب تجربه ای وصف نشدنی خواهد بود.

تصویری بی بدیل از غروب در موسندم

این که شاهد تصویری رویایی از غروب آفتاب در پس صخره های زیبای موسندم باشید و به موسیقی دلنواز موج ها در کنار ساحل گوش بسپارید از لذت بخش ترین لحظات سفرتان به عمان خواهد بود. موسندم در شمالی ترین نقطه عمان با خلیج فارس و خلیج عمان محاصره شده است. در سواحل بی همتای موسندم در حالی که طبیعت زیبا شما را احاطه نموده غروب خوشید چه در ساحلی رویایی باشید یا بر فراز صخره ای عجیب شما را سحر می نماید و تصویری رویایی از رنگ ها را در ذهن تان ثبت خواهد نمود.

منبع: ddsafar
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7205

به "در جست وجوی جذاب ترین مکان ها برای تماشای غروبی دل انگیز در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جست وجوی جذاب ترین مکان ها برای تماشای غروبی دل انگیز در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید