در صورت تامین انرژی به تمام اهداف پیش بینی شده دست می یابیم

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/هرمزگان معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: کسب رکوردهای بخش فراوری نشان از عزم و برنامه ریزی شرکت فولاد هرمزگان برای جبران کسری فراوری تابستان به علت قطعی برق، است

در صورت تامین انرژی به تمام اهداف پیش بینی شده دست می یابیم

سید اصغر مدنی صبح امروز (سوم دی ماه) در پی کسب رکورد فراوری ماهیانه تختال شرکت فولاد هرمزگاندر آذرماه، اضافه کرد: افزایش ریت شارژ کوره ها در کنار خلاقیت کارکنان متخصص و با انگیزه و مواد ورودی خوب و با کیفیت ، باعث کاهش زمان پاور آن و زمان آماده سازی در واحد ذوب شد.

وی تمام این موارد را باعث افزایش ظرفیت و سرعت فراوری دانست و مطرح کرد: کاهش زمان های تعمیراتی و کاهش توقفات نیز در در افزایش فراوری موثر است.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان با بیان اینکه کسب این رکوردها نشان از عزم و برنامه ریزی شرکت فولاد هرمزگان برای جبران کسری فراوری تابستان به علت قطعی برق، است، اظهار کرد: در صورت پشتیبانی در تامین انرژی این شرکت بتواند با جبران تمام کسری فراوری به تمام اهداف مشخص شده دست یابد.

مدنی با اشاره به اینکه رکورد قبلی فراوری تختال در فولاد هرمزگان در مهر ماه گذشته و به مقدار 146106 تن به دست آمده بود، مطرح کرد: در سه ماه گذشته این دومین رکورد به دست آمده فراوری ماهیانه تختال در این شرکت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16510

به "در صورت تامین انرژی به تمام اهداف پیش بینی شده دست می یابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت تامین انرژی به تمام اهداف پیش بینی شده دست می یابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید