دلیل باخت پرسپولیس از نگاه پروین

به گزارش سهندبلاگ، علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید: اگر اتفاقاتی که قبل از بازی اتفاق افتاده به همین صورت بوده باشد، قطعا از نظر روحی - روانی بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته اند.

دلیل باخت پرسپولیس از نگاه پروین

دلیل باخت پرسپولیس از نگاه پروین

علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دلیل شکست این تیم مقابل فولاد را به هم ریختگی ذهنی بازیکنان این تیم می داند. از دید پروین اتفاقاتی که پیش از این بازی رخ داد، کافی بود تا بازیکنان از نظر روحی متزلزل شوند. او می گوید: اگر اتفاقاتی که قبل از بازی اتفاق افتاده به همین صورت بوده باشد، قطعا از نظر روحی - روانی بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته اند، من خودم فوتبال بازی نموده ام و می دانم که وقتی شرایط را اینگونه فراهم می نمایند، یک تیم از نظر روحی روانی به هم می ریزد و بازیکنان پرسپولیس درگیر همین موضوع شدند.

او درباره بازی شرح می دهد: پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی انجام نداد، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازیکنان عملکرد بهتری داشتند، اما به هر حال باخت هم جزئی از فوتبال است و نمی گردد انتظار داشت که یک تیم همواره برنده گردد. بازیکنان پرسپولیس روند خوبی در نیمه دوم داشتند، اما در نیمه اول دو گل خوردند و با وجود اینکه در نیمه دوم شرایط بازی بهتر شده بود، اما این باخت به دست آمد هر چند که هنوز زمان زیادی در لیگ باقی مانده و فرصت برای جبران کردن وجود دارد.

2 - 200

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 569

به "دلیل باخت پرسپولیس از نگاه پروین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل باخت پرسپولیس از نگاه پروین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید