دوساعت تمرین تاکتیکی در دومین روز سفر والیبالیست ها به چین

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین جلسه تمرین تیم ملی والیبال در شهر جیانگمن در حالی شروع شد که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ابتدا به صحبت با بازیکنان پرداخت و با اشاره به مسابقات پیش رو خواهان کوشش بیشتر بازیکنان جوان تر شد. سپس طبق روال همه بازیکنان زیر نظر دنیل مربی بدنساز تیم ملی به گرم کردن مشغول شدند.

دوساعت تمرین تاکتیکی در دومین روز سفر والیبالیست ها به چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

وقتی حسابی عرق آنها در آمد، کولاکوویچ بازیکنان را به سالن اصلی برگزاری مسابقات هدایت کرد. پیش از آن اما همه مربیان و بازیکنان و سایر اعضای تیم تولد مرتضی شریفی را تبریک گفتند.

سالن اصلی مسابقات والیبال از سال 1997 ساخته و اخیراً بازسازی شده است. گفته می گردد این سالن تا 7 هزار نفر ظرفیت پذیرش تماشاگران را دارد.

حضور در این محل به عنوان سالن اصلی مسابقات که بسیار زیبا و مدرن به نظر می رسید، انگیزه و اشتیاق بازیکنان را بیشتر کرد. بلافاصله پس از تمرین دریافت و سرویس، اعضای تیم به دو گروه تقسیم شدند تا شرایط مسابقه را در بازی رو در رو تجربه نمایند.

در حالی که پیمان اکبری و سعید رضایی به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشته و نکات فنی را گوشزد می کردند، سرمربی صرب تیم ملی با جا به جایی بازیکنان در حال ارزیابی از آخرین وضعیت و میزان آمادگی فردی آنان بود.

بارش باران های بهاری و رعد و برق هم در بیرون سالن آنچنان شدت گرفته بود که صدایش روی سکوهای خالی شنیده می شد.

بعد از 2 ساعت تمرین سخت، در حالی که بازیکنان ایران سرد می کردند اعضای تیم والیبال ایتالیا وارد سالن شدند تا آنها نیز تجربه تمرین در محل اصلی مسابقات را پشت سر بگذارند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: سالن مسابقه به زیبایی آراسته شده و آماده مسابقات است و ملی پوشان تمرین خوبی را برگزار کردند. همه بازیکنان آماده و سر حال هستند و مسئله ای وجود ندارد. جلسه ثبت نام تیم و نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در مسابقات را پیش رو داریم که قبل از آغاز مسابقات انجام خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1809

به "دوساعت تمرین تاکتیکی در دومین روز سفر والیبالیست ها به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوساعت تمرین تاکتیکی در دومین روز سفر والیبالیست ها به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید